Scrapträsket 2
Loppan Detta kanske är nåt: www.algonet.se/~stefwest/pskol/ Googla på photoshop så hittr du massor.
Loppan Detta kanske är nåt: www.algonet.se/~stefwest/pskol/ Googla på photoshop så hittr du massor.
Det ska finnas en blog om ps här på FL också. Sök här med.
Nu får ni rösta i min bästbok:
JA myskatt kommer få sina bilder idag
NEJ myskatt tjatar så mycket om dem att hon aldrig kommer få dem...
INGEN åsikt i frågan
Funderar på att starta en tråd under "okult" om nån kan se var i Pixacos trasportsystem mina bilder är *suck*.
*jublar och kastar konfetti*
NU har jag fått mina BILDER...
...så nu finns det två nya lo:s i galleriet
.
Jag har använt månadspapprena till mina månads-los. Finns några i galleriet;
December, januari, februari, mars och maj. April blev så ruggigt ful så den vill jag inte visa
.
Dax att ta sig ann juni nu då.
Nu har jag en hög med bilder på 2 cm som ska scrappas :--D.
Fnys
Har du ingen baksida på tex spiralblock?
jenn
Maila bilderna till mig så fixar jag det! myskatt@ithuset.net
Vilken storlek på kort ska du ha?
Klart jag orkar! Om du orkar maila dvs
.
Jag vill också ha ett scrapprum *tittar avundsjukt på vips*.
Vi har ett arbetsrum som aldrig används så varför scrappar jag i soffan i vardagsrummet??? Med ett ordentligt skrivbord skulle det gå alldeles utmärkt ju
.
Har tjatat till mig en tur till IKEA imorgon för att inhandla ett skrivbord
. En billig skiva med kromade ben samt en den förvaringsaskar. Ska in en sväng till Biltema också och köpa en sån fiskeväska (eller vad det nu är) med små fack i.
Är trött på att ha allt i en plastlåda och mapper i hela soffan!
Cino
Benen heter Vika Curry Silver och skivan Vika Amon Vit. På nätet angest det att skivan finns i ek faner men den finns inte i butiken (inte slut alltså utan den existerar inte) och inte heller i katalogen. Så det fick bli en vit. Jocke ska göra en massiv ekskiva på jobbet när han får tid och ork
.
Fiiiin mystjejen
.
Har vart man- och barnfri ett par timmar under eftermiddagen och producerat två nya alster. Blev inga bra bilder tyvärr.
Hur förlånger man ett album? Har massa extra fickor men hur gör man med skruvarna, köper nya och i så fall var?
Jag har ett sånt här om det kan hjälpa:
![]()
Har inte provat att skruva nåt på de befintliga än.
Eller nja, har ett blått album men det fanns ingen bild på ett blått på scrapadicted
.
Hmm. Hur kunde jag lyckas beställa för 1100 på papp & scrap nyss?! ![]()
Man måste få unna sig i bland va
.