• Jo79

Vad snyggt det blir när man använder mesh! (heter det väl??) Förvånad Jag fick det i en swapp för ett tag sedan och tänkte "vad sjutton ska jag ha det för?? Kommer aaaldrig att använda!" Men....det är ju snyggt ju!! *måste kolla vem som säljer billigast* Penga mun

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Ellens alla smeknamn. En lift av Marajjahs

Här är min senaste Lo, en lift av Marajjahs "Kärt barn..."

Sådär nöjd, men det var så svårt att få alla småttelappar att bli snyggt... Och tänkte på Skumpis när jag för allra första gången använde mesh på en Lo! Och det blir nog inte sista gången...Penga mun
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Sånt där gallergrejs.... klistrigt på ena sidan. Jag har det bakom rubriken, men det är vitt och kanske svårt att se....

Oooo min favvis gjorde mål!! YEZZZZZZZZRäcka ut tungan

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

DSCN0927.JPG

Behöver hjälp. Ser det för tomt ut i mitten där den lilla cirkel är? Vad ska jag ha där isf? Hilfe, bitte!!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Jo, jag har tänkt på blommor... men kanske blir det för mycket. Men jag kan ju stansa och kolla... Det är inte så mycket plats kvar och jag vill ju inte att det ska se för fullt ut.

Loppan79 skrev 2006-06-21 22:49:39 följande:
    Har varit inne på scrappiz skissutmaning och tror bestämt att jag har sett den som ligger tvåa och trea här i scrapträsket. Har tittat runt lite men hittar inte vilka det är! Håller i alla fall tummarna för att ni får fler röster och vinner
    Skumpis och Mammsys Lo:sar ligger ju bra till, jag ligger liiiite längre bak, men är glad ändå! Jag hade ju fått fem röster när jag kollade sist!! Cool
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Penga mun Så har shoppinggalningen handlat igen...Skrikandes Scrapperet har frakfritt tom på sändag över 300:-, och det kunde ju inte jag motstå.... så nu blir det verkligen sill å potäter till midsommar... Har ni kollat in scrapworks color collection som hon har? Den är sååå snygg, och tror jag inta att det fanns både gula och oranga papper!? Ajajaj....
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    21.6.06 006.jpg21.6.06 007.jpg

Ny som jag gjorde nu när Ellen sov...man får vara snabb ibland! Den här har hängt över mig, det är ju trots allt snart två år sedan.... men jag är faktiskt ganska nöjd!!
    Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Scrapträsket 2