Scrapträsket 2
Jag fattar inte att det ska gå så lätt att komma upp i sånna siffror! Man behöver ju inte direkt anstränga sig för att lätt komma upp i 6-700..... Kan man dra av på deklarationen kanske...?
Jag fattar inte att det ska gå så lätt att komma upp i sånna siffror! Man behöver ju inte direkt anstränga sig för att lätt komma upp i 6-700..... Kan man dra av på deklarationen kanske...?
AAAAAAAAAAAAAA måste berättta fast det är OT OT!!! Jag fick (eller ja, köpte...) biljetter till Robbie Williams nu på lördag!! Hur lycklig blev jag inte (och helt svettig framför datorn) när jag insåg att det fanns biljetter kvar till MIG?!??
TJOHOOOOO!!!!!!!!!!!
Beställ på scrapperiet (onsala) t.ex, och hämta där. Då slipper du ju frakten.... Eller pappersbiten (alingsås), men den ligger väl en lite längre bit utanför. Det beror ju lite på vilket håll du kommer från. Jag tror att jag sa rätt affär på rätt ställe nu, men rätta mig om jag har fel...!
Jag har samma problem med retropunchen.... lite störigt!
Om det är nån som är intresserad av att vara med i en bazzill- fourz- swapp så finns det en sådan på scrappiz nu....
www.scrappiz.se/index.php&file=viewtopic&t=21629
Jag var med i en annan bazzillswapp för ett tag sedan och det är faktiskt kanon att ha prover på alla papper i en serie hemma! Det är SÅ mycket lättare att hitta rätt papper....
Nu får vi alla ta och säga GRATTIS till Skumpis som är Dagens Scrappiz!
GRATTIS!!
Orkar inte surfa runt så jag frågar.... vilka svenska butiker har faktura? Scrapbookbutiken är den enda jag kommer på såhär med sömn i ögonen.... Men det finns väl fler?
Ny Lo i galleriet.
Bissar, tansar, tansebissar är de ord för tänder vi använder här...
Det är väl Matriark som har en idébok som vi alla vill kopiera...?
2xA Scrapskadad.... Haha Det är en gammal äcklig matta som ska åka ut när vi gör om det gamla äckliga rummet...
Yepp, jag ska på mässan, skulle inte kunna hålla mig därifrån!!