• Meli

Scrapträsket 2

tr3z

man ser bilder på scrappade album ibland, och det är jättesnyggt, men jag har inte vågat mig på det själv...

• Meli

Loppan79

Jo, man kan bli det flera gånger

• Meli

Jo79

Kolla på scrappiz, men jag tror de flesta har slutat efter att de haft problem med obetalda fakturor.....

• Meli

claudia79

Du har rätt med chalksen. Och de som ger brända kanter är fluid chalks Man bara "duttar" med stämpeldynan.

• Meli

malin ulrika

Jo, tyvärr, det blir dyrt i Sverige. Sverige som land är inte alls gjort för företagande med alla skatter som ska läggas på... (därför det ser ut som det gör här i landet med :-/

• Meli

Att köpa matchande papper som man gillar. Och att inte handla för mycket i början, då man inte vet vad man kommer att gilla sen när man kommit igång. Blommor och band är heta dekorationer nu och det kommer man en bra bit på väg med

• Meli

skrutthumlan2

Då finns det ju vanliga album, typ spiralalbum eller liknande. Men jag tycker dock att du ska fundera på det med plastfickor i alla fall. Dels kan man flytta runt bilderna och dels så är de skyddade från kladdiga fingrar

• Meli

Ny LO i galleriet

Nu ÄNTLIGEN har jag tagit mig tid att scrappa, det var hur länge sen som helst sen sist, först var det illamående flera månader, och sen gick jag upp på heltid, pust.

Det var sååååå kul, och nu har jag bara fyra sidor kvar till mitt Turkietalbum, sen är det KLART !!

LOn är till Scrappiz veckoutmaning, kanske lite långt från deras skiss, men de får ju diskvalificera mig i så fall

Gärna lite ris och ros, det var så länge sen sist, så det känns som om man tappat stinget....

• Meli

malin ulrika

ja, det är något jag vill lära mig, att ta såna där närbilder på ex barnansikten, det är så fint på de LOs som har med det....jag har några såna kort, men de är inte riktigt bra, tyvärr är man väl inte bästa fotografen, för mig är det mer kvantitet än kvalitet....något att öva på, för fotona gör faktiskt väldigt mycket av LOn.

Jag har mest 90gradersvinklar med det kan bli någon rundad form med när jag sätter ihop bakgrundspapprena

Svar på tråden Scrapträsket 2