Scrapträsket 2
Tack till alla som varit inne och berömt min senaste LO, man blir ju riktigt peppad ju
Se om man hinner med en till i kväll, vill ju vara färdig med Turkietalbumet innan bebisen kommer och Turkietbilderna blir ointressanta
Tack till alla som varit inne och berömt min senaste LO, man blir ju riktigt peppad ju
Se om man hinner med en till i kväll, vill ju vara färdig med Turkietalbumet innan bebisen kommer och Turkietbilderna blir ointressanta
annika5064
Den var ju helt underbar, din blå alltså, kan inte doodla, men nu vet man vilket galleri man ska kika i för att lära sig
Ny LO i galleriet. Den ser hemskt blek ut på bilden, den är inte så blek i verkligeheten tycker jag...skumt...
Nu ska jag sova, Anton har inte heller lärt sig att mammor behvöer sova på morgonen
God natt
Jo79
GRRR, det verkar som om alla Azaleashoppar ligger nere, dvs min scrapoteket, pysselpunkten och collagecrapbooks i varje fall, men troligtvis alla som har azaleashopar. Vi hoppas att våra butiker snart är uppe igen....inget kommer nog att åtgärdas innan i morgon måndag i alla fall...
Anilda
Papper du gillar som matchar varandra, flera som matchar varandra, det går ofta åt 3-5 mönstrade för en enda sida, LO, band, blommor och brads, det är bra dekorationer att börja med. En svart penna, syrafri. Fotofix och en linjal, en genomskinlig. Man kan dekorera väldigt mycket bara med papper, men lite blommor gör alltid susen och är lätta att sätta dit, och det är snyggt att fästa dem med brads tycker jag.
Du får lite olika råd här, men jag tycker att du kan vänta med dyra saker som skärmaskin och album tills du vet om det är något du vill syssla med.
Köp inte på dig för mycket i början ifall du inte tycker det är så kul. Dessutom ändrar man ofta smak när man väl kommit igång.
Lycka till
Fnyz
Jättefina LOs!
Någon som har en bra länk till skisser eller LOS som man kan lifta med väldigt stora foton på. Har två stora foton till mitt "berömda" Turkietalbum som måste med i albumet, det är ju bara 8*8.....
M73
Lycka till
Ett tips så här spontant är att inte scrappa viktiga foton i början, eftersom du säkert kommer att ändra stil när du hittat rätt sas, och ofta gillar man inte sina första LOs i efterhand.
Pyret78
:::::::::
Så har jag en ny LO i galleriet, Turkiet albumet som vanligt, men nu är det snart klart, pust
Johannapanna
utan att jag har en linjal framför mig, men de stora är, med mitt ögonmått, ca 2 cm i diameter, de mellan ca 1,5 och de små ca 1cm i diameter.
Crush
Om du hanldar mönstrade papper inom samma kollektion så matchar de alltid varandra, kanske bättre än kit då du kan välja vilka du vill ha själv