Scrapträsket 2
Jo - Vilken nätbutik har dem?
Jo - Vilken nätbutik har dem?
Hihi... och jag gjorde just en fantasiorder på pysselpunkten. NÄr jag var uppe i 600 stängde jag ner. Innan dess var det meningen att det skulle vara en seriös beställning
*rusar också till sängs* Natti natti!
TACK! Kul att bli lite uppmärksammad
Vilken dymo är det några köpt på Classes? Funderar på att shoppa en sådan men jag såg att de hade flera.
Trez - Jag har inte scrappat mitt album (vill inte förstöra mitt fina album ) men jag tänker scrappa min kalender
Åh, då ska jag köpa dymo idag Finns de både med svart och röd remsa?
annika - Du letar helt enkelt upp någon du tycker ska ha utmärkelsen och kollar så att den personen inte varit det förrut. Det finns en lista i forumet. Sen skriver du ett nytt inlägg i "Dagens Scrappiz-tråden" och länkar till galleri och lägger upp tre favoriter.
Jag _var_ helt lost men har faktiskt lärt mig sidan nu. Fast den är fortfarande ganska dumt upplagd tycker jag.
Loppan - Det är möjligt att man kan bli flera gånger. Det verkar ju konstigt annars. Men det finns iallafall en lista på de som blivit utnämnda.
Grattis annika i efterskott förresten
Nu är jag med Dymo. Köpte en Junior för 110 kr och svarta remsor till för 39:- Och imorgon ska jag scrappa
2xA - Finns tyvärr bara den scrapbutiken i Göteborg Sen finns ju Panduro och en annan liten affär som har _lite_ scrapprylar men inte alls mycket.