Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Scrapträsket 2

skruttis - Ja man kan utöka antalet fickor. Jag köpte ett extra 10-pack och då fick man förlängningsskruvar till. Nu verkar det som om jag ändå inte får plats med så många LOs eftersom mina LOs tydlingen är ganska tjocka. Jag ska köpa ett nytt album snart. *funderar på vilken färg jag ska välja denna gånge*

• Skumpis

Sunny - Nä, inte direkt. Några stickers men de är inte så användbara. Sen finns det fotofix för 9 kr som är syrafritt. Jag brukar köpa ett gäng sådana och ha i lager

• Skumpis

trez - Jag _är_ snabbare än dig. Har vi inte konstaterat det förrut?

Färdig med mina två receptswappar. Kan inte börja på den tredje förrän gruppen är full. Igen som är sugen på receptswapp??? Kan locka med att visa att de blev så här fina:

Receptswapp nr 1 - Chokladkaka med kokos.

Receptswapp nr 2 - Snabba havrerutor.

• Skumpis

tr3z - Man anmäler sig till en intressant grupp. Kan vara kakor, pasta, sallader, picknick-mat osv. Det är 8 stycken i varje grupp så du ska göra 8 likadana kort (dela ett cardstock i 4 bitar). Sen skickar man in dem till värdinnan och så får man hem 8 olika recept. Fina att ha framma i en ask eller nåt.

• Skumpis

trez - Man behöver inte fotografera. De flesta gör inte det. Man väljer själv vilket recept man vill göra, bara det passar in i kategorin så att säga. Klart att du inte ska vara med om du inte gillar kakor Jag är ju tex inte med i salladsswapparna Gruppen kommer bli full ändå. Gruppen är nystartad och recepten ska inte skickas in förrän i september

• Skumpis

Fynz - På scrappiz i receptswappsforumet. Man får ansöka om "medlemsskap". Det finns även bilder i galleriet under receptswappar om man undrar hur de kan se ut.

trez - Va smart Jag lovar att det här är den bästa medicinen mot scrapblock om man någon gång skulle få en sådan

trez - Du anmälde dig till rätt swapp nu va? Det finns en vanlig swapp och en receptswapp.

• Skumpis

sanndris - Man bara tar ett par papper, klipper, klistrar och så är det klart

Någon som har tips hur man kan göra en dubbelLO om man inte har två likadana papper??? Nån som har bild i galleriet på sådan LO?

• Skumpis

drama - Skrumpis? Mycket har jag blivit kallad i mina dar

hmmm... kanske ska testa era förslag. Det är min gravkort så jag vill ju att LOn ska bli bra. Fast å andra sidan är det ju bara att göra om ifall man inte gillar den.

• Skumpis

Va fina de var!!! Har tyvärr inga såna fina bilder på mig Men det blir nog bra ändå. Jag har ju snyggt papper
  • Skumpis

Fnys - Va fin den var!!! Har du nån mall på den gravida kroppen???

Deeva - Jag skär inte ut bokstäver. Har inte tid eller tålamod till det. Knappt att jag har tålamod till foamstamps.

Svar på tråden Scrapträsket 2