Scrapträsket 2
blue vapor- fanns det mkt fina saker på skapa? Vill ha ngt fint album i formatet 12x12 samt enfärgade papper....
Köpte grejer till bröllopsinbjudningarna där, tycker de var jättetrevliga där!
blue vapor- fanns det mkt fina saker på skapa? Vill ha ngt fint album i formatet 12x12 samt enfärgade papper....
Köpte grejer till bröllopsinbjudningarna där, tycker de var jättetrevliga där!
Grattis Cia vill jag också säga:)
Hur använder man chalk? vad blir resultatet?
hur fäster ni sidenband? prövade först med gluedots, blev som uppstående bulor där de satt,sedan lim som blöter ner bandet och även photofix som inte heller funkade:(
mammsy- på room kan man beställa så att man får foton på kuddar och även som tavla på målarduk. Du kan ju ringa dit och höra!
mammsy-vad är frakten från pixaco.se?
tänkte göra familjealbum till min mamma och syster (varsitt) har inga barn, men jag tycker det här albumet var lite gulligt www.minneskatten.se/butik/index.php&cPath=69_85&products_id=979
eller ser det bara dumt ut? Har haft svårt att hitta fina o inte svindyra album...
skumpis, tack för tipset! Det blir nog ett annat blå o vit randigt album istället, kostar 170kr. Men det du tipsade om var jättefint det med!
FÅr vänta med att köpa det där andra albumet tills jag får en bebis:)
Nu har jag shoppat loss på minneskatten! Om det var fler som letade efter 12x12 album så vill jag tipsa om att de precis fått in nya!
Minimalla!
Om jag var du skulle jag ringa och klaga på att fotona blev så dåliga! Speciellt om du beställt så många så borde få tillbaka lite av pengarna!
En fundering, blir det verkligen billigare att ha en egen fotoskrivare?Skulle också gärna vilja ha det, men jag har hört att papprena och bläcket till skrivren är så dyrt...