Inlägg från: skrutthumlan2 |Visa alla inlägg
  • skrutthumlan2

Scrapträsket 2

oj, det hade gått åt en hel del album sen jag var inne på scrapbookbutiken och kollade:) Nu kanske hon får in nya ännu finare....

• skrutthumlan2

ngn som handlat från scrappics? Funkade allt bra? skulle helst vilja veta frakten innan jag beställer dock....

• skrutthumlan2

jäkla skit punch! köpte en fin från fiskars som skulle göra hjärtan i hörnen, men den är redan paj, efter att jag använt den 2 ggr! *morr* tur att jag har kvittot kvar!

• skrutthumlan2

först fastnade den så att man inte kunde ta ut eller in pappret, då tryckte jag tillbaka grejerna på baksidan, och nu funkar inte knappen man trycker ner...

• skrutthumlan2

vilka/vem har gjort LO med kärt barn har många namn? Orkar inte kolla igenom allas bildgallerier....

• skrutthumlan2

min morfar fyller år i helgen, funderar på att göra en LO till honom med hela familjen. kan man rama in en LO? Frågan är bara om det finns några ramar med det måttet....

• skrutthumlan2

leamon, vad kostar en stor tändstickask i vanliga fall?
    Rent spontant skulle jag säga att jag skulle kunna betala 25kr, men det kanske är för snålt...

• skrutthumlan2

25-30 är väll ok, tycker jag!

• skrutthumlan2

kan man skriva med gel pennor? eller måste det vara speciella syrafria pennor? tror inte att det står att gelpennorna är syrafria,tyvärr...

Svar på tråden Scrapträsket 2