Inlägg från: Pyret78 |Visa alla inlägg
  • Pyret78

Scrapträsket 2

Öhh Skumpis: Var in o kollade på dina LOs o så läste jag vad som stod på journalingen på "Första smakisen". Inte för att vara petig men dec 2006 har inte varit än

Kanske var det 2005 det skulle stå?

• Pyret78

Johannapanna: Jag har oxå en dubbel-Lo i mitt galleri, som heter "I mammas mage" Där finns ul-bilder med o jag har oxå en utskuren gravidkropp på den.

• Pyret78

Har övertalat maken jag med ang. en egen scraphörna
    Nu ska en del av vårt kontor bli till scraphörna. Då kan vi ju göra saker "gemensamt". Han sitter vid datorn o jag vid scrapbordet

• Pyret78

Hallojsan!
    Här har det inte blivit scrappat alls idag/ikväll. Har haft besök hela dagen o mellan alla besök har det städats o fejjats.

Ska få besök av Fnyz o ett gäng andra mammor imorgon, så då bör man ju få bort dammelefanterna så att inga barn blir allergiska

• Pyret78

Jag vill beställa från scrapaddicted, men jag hade hoppats att hon skulle haft fraktfritt nu inom kort (Fp:n kommer ju snart ) o då skulle jag vilja shoppa

Behöver cardstock i massor o sen vill jag chipboards m.m m.m Vill ha Urban Lilly-papprena oxå o jag vet att hon har dem

Nå´n som vet om scrapaddicted snart ska ha fraktfritt

• Pyret78

Ikväll ska jag o maken färdigställa min scraphörna!!! Jippi!!!

Så sen ska här scrappas Håller för fullt på att göra en idé till denna veckas lift-utmaning

• Pyret78

Halloj!

Har skrivit ett inlägg i utmaningstråden ang liftning. Nå´n som är duktig på det där med scraplift får gärna kommentera!!

• Pyret78

På mångas begäran är nu mitt galleri uppdaterat med lite LO:s från Australien-Malaysia albumet. Även några nya på dottern finns där

Svar på tråden Scrapträsket 2