-
Haha.... jag skulle tagit bägge! För jag ääälskar dom!!Pyret78 skrev 2006-06-27 13:30:08 följande:Tänkte beställa Heidi-rubons från MM, men vet inte vilken storlek jag ska ta Ni som har de, vilken har ni. Det finns ju Large ( ca 2,5 cm hög) o small (ca 1,5 cm hög). Scrappar för tillfället i 8x8, så då kanske small är bäst, eller ska jag ta Large ändå.Vad skulle ni ha valt???Beslutsångest, jag vet
Jag har Large på mitt album i 8'8, och det går alldeles utmärkt, de tar slut så fort bara....
Men, om du bara ska ha ett...? Då hade jag nog tagit Large. Eller båda...!
-
Jag har märkt att det är svårt för mig att spara ihop pengar till mässan i höst. Jag shoppar ju upp dem hela tiden!!

Nån som har en bra idé om hur man gör för att inte shoppa upp alla mässpengar?
-
Det är ju inte någon dum idé....skriver du på hur mycket du lägger dit, eller blir det en överraskning när du öppnar dem...?
-
...och om ni vill ha mer primablommor så har Vixxxan ett erbjudande om 4 flaskor för 220:-.....
och om man vill så packar hon i zippåsar istf flaskor så då går frakten bara på 6:-! Vem kan motstå...? Inte jag....
-
Kan man inte blockera köpknappen i nätaffärerna...?

-
Ny Lo....och sedan tror jag att jag följer Skumpis exempel....

-
Ja, jag säger ju det Humla.... det ÄR ett beroende, och vi har alla symptom....

-
Men OJ!
Var inne och kollade på papper som jag HELT missat!! HUR kan jag ha missat Chloe´s closet?!?! Dom är ju apsnygga!!
ooooo tur att jag måste gå och sova nu.... fast det rycker i klickfingret.....
Varför, Skumpis, varför?!?!
-
Vixxans....

-
Over and out.