-
-
2xA Om ni tar lite mindre vägar så kommer ni ju att köra förbi scrapaddicted´s affär, så där hade jag ju helt klart gått in! Jag hade nog inte åkt stora vägar, kanske E4:an en liten bit, men sedan småvägar. Det är ju inte så himla stora avstånd... -
Kullens Fyr är jättefint, det ligger högt vid havet, i närheten av Ängelholm och Höganäs. Sedan är ju Båstad och alla stränderna vid Varberg, Halmstad..... Tylösand tex. osv jättefina... Och äta glass i träslövsläge... nu kan jag inte sluta....!!

-
Bobline: Oooo det är ju snart! (eller ja...) fick för mig att det var mer på hösten! Men jag tar mer än gärna en mässa i september...!

-
Ja, alltså, gillar ni hemmagjord kulglass med nygräddade våfflor så ska ni ju helt klart åka till Tre Toppar i Träslövsläge. Fast det gör ALLA så det är skitlång kö, oftast... Men supergott!!

-
MiS: Du, jag har för mig att vixxan blev tvungen att stänga tillfälligt pga akut familjesjukdom....
-
Ny Lo i galleriet som är till scrappiz skissutmaning denna veckan. Jag har doodlat för första gången...

-
Jag ska nog försöka vara med på något... har skrivit ut Loskissen, annonsen och nån mer...sagoutmaningen var det nog? Får scrappa när Elle sover... Ikväll ska vi på 30-årsfest, så då lär det inte bli mycket gjorttr3z skrev 2006-07-08 08:03:03 följande:nån som ska cybercroppa idag på scrappiz? vill verkligen men vet inte om maken tycker att det är så roligt
! Din man kan väl hugga ved eller nått?
(det ska min göra...
)
-
Gå in i galleriet och klicka på ladda upp bild. Du måste vara inloggad.
Jag har lagt upp en ny Lo som är till skissen på cropen. Jättekul skiss!!
-
Har inte scrapbookbutiken kvar?