Scrapträsket 2
Ja, så blir det för mig också. Det är ju faktiskt lite ledsamt att hålla på och trixa bort stansen från pappret.
Ja, så blir det för mig också. Det är ju faktiskt lite ledsamt att hålla på och trixa bort stansen från pappret.
Skumpis - man jag tycker mig ha sett att samma person har blivit dagen scrappiz fler gånger. Eller har jag fel? Får inte samma person bli det flera gånger alltså? Jag är ju helt lost på den sidan så jag har egentligen ingen aning
På scrappiz saknar jag en längre "senaste inläggen". Nu är det väl max 10 inlägg som visas. Jag orkar liksom inte gå in på varje rubrik och kolla om det har kommit nått nytt inlägg *lat*. därför orkar inte jag hänga med i det forumet.
Jippie - jag har en postavi väntandes på mig där hemma från scrapbookbutiken
Hoppas bara på att dottern somnar tidigt så att jag kan scrappa framför allsången
Jo, man försöker väl
Mama... - scrapbookbutiken har
Skumpis - NEEEEEJ!!! Jag tyckte det var jättefint med fotohörnen
Jag håller med Cia
Sista dagen innan semestern!!!! Yihooooooo....
Bitte - hennes pappa har legat på sjukhus efter en bilolycka och därför är ordrarna sena. Kolla på scrappiz under reklam/nyhetsbrev så hittar du ett inlägg från henne där hon förklarar.
carolina - fråga sagomamma eller meli så hjälper dom nog dig att sätta ihop ett startpaket. scrapbookbutiken.se och scrapoteket.se