Scrapträsket 2
Meli - japp, jag blir så gammal som 27
Meli - japp, jag blir så gammal som 27
Nu tyckte jag äntligen att jag hade mycket pengar att handla scrapsaker eftersom jag fick pengar när jag fyllde och lägger lite själv. Men räcker det? NÄÄÄÄ, det är ju sååå mycket man vill ha. Jag blir ändå tvungen att sitta och ta bort saker från mina order Det värsta när man beställer från flera ställen är ju att man få flera frakter men det finns ju inte nån butik som har precis allt man vill ha!
Snacka om I-landsproblem
Carolina1979 - kolla på scrappiz under artiklar, där finns ganska mycket dikter, texter osv...
Nu har jag äntligen skickat iväg min order. Det blev bara på scrapbookbutiken, jag hittade såååå mycket fina saker där Beställde ett nytt foamstampalfabet, bladpunch, lilla retropunchen mm. Längtar sååå mycket till jag får mitt paket och sen snällt kan lämna över fakturan till pappa
(Det är kul att fylla år
)
Skulle även beställa på scrapoteket men blev så less för mitt internet bara låser sig och ordern försvinner. Efter att ha påbörjat en order typ sjuttielvatusengånger så gav jag upp! Aja, det blev dyrt nog på scrapbookbutiken så det var kanske lika bra
Nu ska jag gå och sussa. Godnatt!
Poslinsdockan - snyggt!
Trodde att mitt paket från scrapbookbutiken skulle komma idag men icke. Jag får väl stå och smyga i fönstret på postbilen imorn också
Idag fick jag mitt paket från scrapbookbutiken En massa fina papper, blommor mm
Synd bara att jag aldrig hinner scrappa. Vi håller på och målar huset och det tar ju ALL tid. Men på måndag är det slutbesiktning och sedan inflyttning och då ska mitt egna scraprum inredas
Sen ska jag nog se till att scrappa ifatt allt jag har missat den senaste tiden. Då kommer jag inte ha internet heller så det lär väl bli en hel del tid över till scrappingen
Blue Vapor - har du beställt via nätet och ska hämta i butik? I så fall brukar det stå på orderbekräftelsen att det är 3(?) dagars leveranstid till butik.
Har en hel del att läsa ikapp nu efter att inte ha varit inne här på två dagar Läste rubberducks inlägg om sidan de har startat och blev lite sugen på utmaningen. Men vad är chipboard? Rubberduck skrev att hon gör dem själv, hur gör man då?
Nu har vi flyttat in i vårt hus Tyvärr är "mitt" arbetsrum/scraprum totalt belägrat av flyttkartonger som inte har hunnit blivit uppackade så det blir ingen scrapning på några dagar. Men jag hoppas verkligen att jag hinner göra den utmaningen eftersom den lät så utmanande och rolig
Men alltså, kan man klippa ut en bokstav eller blomma i kartong och så har man fixat en chipboard? I så fall kan jag nog grejja det till utmaningen