Inlägg från: bitte71 |Visa alla inlägg
  • bitte71

Scrapträsket 2

Cia: *ha ha* ja, jag menade som så att man oftast köper (eller jag gjorde det) jättejättemkt papper som jag tyckte var snygga men sedan använde jag inte dem (jag köpte t.ex. en hiskelig massa rosa papper eftersom jag hade en liten tjej). jag sålde dem vidare på Tradera istället . Man märker ju ganska snart hur ens scrappande utvecklas och då känner man kanske bättre vilka papper man kommer att använda - det var så jag menade! *inte meningen att säga emot dig alls*

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • bitte71

Idag var jag på Brunssons och handlade följande: Mixed alfabetet (YES! Äntligen!!!), Heidi rubons, fotohörn, brads, andra rubons, och en ansenlig mängd mönstrade papper och cardstock för pengarna jag fick på min födelsedag! Och då handlade jag upp alla pengarna, men jag ville köpa mer - ja jag kunde köpt hela affären om så vore... Oskyldig
    Så nu ska jag scrappa ihopen LO till utmaningen den här veckan för jag köpte en del gula papper också!

• bitte71

Skumpis: du får se till att fylla år! Och missa inte ett tillfälle att tala om att du vill ha pengar till scrapsaker/presentkort - tjata, tjata, tjata! Det funkade här iaf!

• bitte71

Skumpis:Jag var oxå i Ullared idag, jag tror jag såg din man/sambo (kände igen honom från mamma/pappa-LO:n du gjort), men det jag reagerade på var namnskylten på vagnen: där det stod Vilgot! Jag tänkte direkt på att det inte är ett så vanligt namn - så det är säkert Skumpis. Försökte hålla utkik efter dig, men jag antar att du stod vid fotofixen då Den såg minsann inte jag *surar*

• bitte71

Jo79: varför gör du såhär mot mig?!!!!! VARFÖR tipsar du om så snygga papper???? Jag har totalt missat dem oxå - och jag har verkligen inga pengar nu såhär i semestertider när vi ska göra hundra grejer (inträden, glass, etc etc... )

Hmmm, om jag ska köpa nåt (Nej, det ska du INTE!!!*slår mig själv på klickfingret*) så måste jag göra det innan sambon går på semester fr.o.m nästa onsdag. Fattar ni hur jobbigt det är att behöva göra de flesta affärerna i smyg - och så ska han ha SEMESTER? Hur ska jag då kunna shoppa ngt utan att han märker det? *i-landsproblem*

• bitte71

miS: jättefin LO - har skrivit i din gästbok! Magnetstämplarna är rätt svåra att få rena, jag sköljer dem i varmt vatten bara, men allt försvinner inte Så jag mottar oxå tips om det finns ngn som har!

Ang. retroflower punchen - ja visst är det lite irriterande att papperet fastnar i stansen? Vet inte heller hur jag ska göra för att få bort det "helt"? Men den är ju snygg iaf...

• bitte71

Vet inte om det var ngn som skrev detta innan, men Papp och scrapp har fraktfritt över 300 kronor i helgen Oskyldig *trallar lite oskyldigt*... Ja, jag tänkte mest om det var ngn som kanske ville ....*host host* shoppa lite

• bitte71

Skumpis: Grattis! *ska strax rusa in till Scrappiz och kolla*

• bitte71

Idag fick jag månadspaket från Pappersbiten - jippie! Fast brevbäraren fullkomligt låg över brevlådan för att trycka ner det där Som tur var såg jag honom och sprang ut för att rädda det ömtåliga paketet! Och det innehöll 14 mönstrade papper, 15 cardstock , ett paket brads och ett paket gameboard alfabet! Hur glad blev jag då?!!! Jättefina papper dessutom - så nu ska jag försöka scrappa lite ikväll. Har inte orkat de senaste kvällarna för graviditetshormonerna har däckat mig totalt.

Marajjah: jag tycker dina LO:s var superfina iaf! Och omröstningen är ju inte slut än...

Nu ska jag kika in hos alla som lagt ut nya LO:s! Och liiinda: din senaste var jättefin!

• bitte71

Skumpis: jag köpte också den billigaste (tror den kostade ca 110 kronor) och den funkar alldeles utmärkt!

Svar på tråden Scrapträsket 2