Scrapträsket 2
Ja, det är i Idrottens Hus. Scrappiz har träff samtidigt då vi ska sitta och scrappa ihop.
Här är en bosskut: www.bosskut.com/theboss.htm
Ja, det är i Idrottens Hus. Scrappiz har träff samtidigt då vi ska sitta och scrappa ihop.
Här är en bosskut: www.bosskut.com/theboss.htm
myskatt: Jag vet inte vilka pennor som fuckar bäst, håller mig till min karl jag
Hihi, kunde inte låta bli!
Det finns en Sakura som heter klar(clear), finns på panduros hemsida
Sofiemalmö: Ja, om du köper till en adapter (ser ut som en platta typ) Finns nog att se på deras hemsida. Finns på ebay och jag såg en sån på Tradera för någon dag sedan..
Blue Vapor och Sofiamalmö- Nu har jag kollat upp det säkert och jag hade fel.
I Bosskuten kan man använda både QK-dies, sizzix och BK-dies utan att använda adapter. (Det är sizzix man måste ha adapter)
eller hmm nu blevjag osäker, kolla själv: www.scrappiz.se/phpBB/viewtopic.php
På souffle står det "Soufflé" med vit text på sidan på den.
Btw.. Var ligger Paper etc.? Har de mkt scrapsaker där? Billigare/dyrare än scraproom?
2xA: okej, får kolla upp den affären nästa gång vi ska till Hbg. Glaze är till för ljusa underlag har jag för mig så då kan det vara därför det inte funkade för dig (om du testade den på mörkt papper menar jag?)
angelberrie: Jag skrev om det igår och imorse så det blir inte så många sidor bakåt du måste bläddra..
claudia79- Japp, sånna där röda/rosa gummistämplar är det.
RAK- Random Act of Kindness. Man skickar en liten present till någon bara för att vara snäll liksom..
Fnys: Gör egna chipboard..inte så svårt
Jag betalade (och mailade dem) den 25/8 och fick bekräftelsemailet den 1/9.
Fnyz: Vad nyfiken jag blir nu, du har inga bilder?
DianaJ: Vi är på en ny tråd nu då denna stängs ner när som helst..
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m12168517.html