Inlägg från: Johannapanna |Visa alla inlägg
  • Johannapanna

Scrapträsket 2

Hur var det nu med House of paper? De har 20% rabatt på allt och 50% av på frakten nu. Men jag har för mej att alla inte var så nöjda med det stället?

• Johannapanna

Hmm, vet inte om jag vågar beställa därifrån då. Kan ni rekommendera något annat ställe i USA som är bättre? De har ju väldigt lockande priser även utan rabatt! Hur mycket brukar fraktkostnaden gå på? Förstår ju att det beror på hur mycket man köper, men på ett ungefär??

• Johannapanna

Matriark: Irriterande att de inte hade skickat trots bekräftelse!

• Johannapanna

Tror inte att det är postgången det är fel på. Inte när det händer så ofta att paketen inte kommer fram inom rimlig tid.

• Johannapanna

Brukar grejerna fastna i tullen när man beställer från USA? Hur mycket får man betala då?

• Johannapanna

Mammsy: Jättefint kort! Hur har du gjort mönstret på blommorna? Chalk?

• Johannapanna

Håller på och gör en lååååååååång wishlist på scrapbooks.com. Gudars vad de har mycket grejer i USA och BILLIGT!! Nån som vill vara med och beställa o dela frakten??

• Johannapanna

Carolina: Tänkte beställa så snart som möjligt. Har aldrig beställt från utlandet förut, så jag är lite nervös.
    Det tar dock hyfsat lång tid att gå igenom deras sortiment, dels pga dess storlek men även pga långsam hemsida.

Svar på tråden Scrapträsket 2