Inlägg från: Johannapanna |Visa alla inlägg
  • Johannapanna

Scrapträsket 2

Jen 82: Låter ju jättebra!! Du har inte lust att lägga ut en länk till artikeln här? Det är ju hopplöst att hitta saker o ting på Scrappiz!

• Johannapanna

Apropå album, jag scrappar i lettersize/A4 (stående) och har jättesvårt att hitta fina album. Är det nån som har tips på ställen där man kan hitta fina sådana?

• Johannapanna

Nu har jag gjort en ny dubbel-LO som finns i galleriet. Kom gärna med tips om förbättringar, är ju fortfarande rätt så ny på det här! Tycker själv att den inte ser riktigt färdig ut, men kan inte komma på hur jag ska ändra den...

• Johannapanna

Grattis tr3z! Fast allt har ju en baksida förstås...

• Johannapanna

Jag skulle behöva hjälp med hur jag ska scrappa en av mina bilder. Bebis ligger på vit handduk och har vit body på sej. Vad ska jag använda för färger för att fotot inte ska se blekt ut?

• Johannapanna

Mammsy: Den syns bra här och den är verkligen hur snygg som helst! Hur kommer man bara på hur man ska sätta dekorationerna så snyggt???!!!

• Johannapanna

Annika: Sätter man på klistermärkena på chipboardsen och så färglägger dem som man vill eller hur gör man?

• Johannapanna

Annika: Aaaa, så blommorna och hjärtana är också chipboard? Jag trodde det var etiketter.

• Johannapanna

Nån här som har provat att skriva ut bilder på vit Bazzill? Vilken struktur rekommenderas?

Svar på tråden Scrapträsket 2