Scrapträsket 2
Skumpis: den jag köpte hade en röd remsa med. Så jag köpte till svart remsa oxå: kostade nog ca 40 kronor för två stycken tror jag.
Skumpis: den jag köpte hade en röd remsa med. Så jag köpte till svart remsa oxå: kostade nog ca 40 kronor för två stycken tror jag.
Skumpis: kan du inte korta ner den lite? Det gjorde jag - jag hade kunnat få med mycket mer men jag fick ner det till ca en A4-sida. (Har LO:n i galleriet om du vill kolla)
2XA: Ja, Pysselpunkten finns ju i Halmstad och det är inga bekymmer att hämta grejer där som man beställt - bara man avtalar tid först!
Nu har jag lagt in den senaste veckans skrala LO-skörd i galleriet: en (1) LO har jag lyckats knåpa ihop mellan trötthetsattackerna. Den heter "Linnéa sitter själv" och är gjord efter en skiss från en av skissutmaningarna här i Scrapträsket. Risa och rosa gärna
miS: struligt hos Vixxxans? *orolig nu* Jag beställde därifrån förra veckan, och fick orderbekräftelsen i tisdags tror jag. Så jag betalade i onsdags - ngn som vet hur länge det brukar ta sedan?
miS: jag antar att det var till mig du ställde frågetecken? jag tänkte att jag svarade på din fråga hur jag sätter fast mönstrat papper!
Coursell: jag tror att Pyret78 *pekar uppåt* har scrappat lite bröllopsbilder (om jag inte helt minns fel?) *springer in och kollar*
Coursell: jo, där fanns lite bilder!