Scrapträsket 2
*Otålig*. Jag vill ha mina blommor nuuuuuuuu! Har inte ens fått mail om betalning än. Allltid lika struligt hos vixxxans men de var ju på erbjudande. Kunde inte motstå...
*Otålig*. Jag vill ha mina blommor nuuuuuuuu! Har inte ens fått mail om betalning än. Allltid lika struligt hos vixxxans men de var ju på erbjudande. Kunde inte motstå...
Letar efter scrapbilder från första året och inser att de användbara börjar ta slut. Vill inte... Men jag vet att det är bra eftersom tiden är knapp och snart får jag ju en hög nya förstaårs-bilder att scrappa.
Maken sade för ett tag sen: "Vet du att skapar press på dig själv nu? Du måste ju göra likadant till nästa." Vaddå press????? Det är ju underbart! Och den här gången är jag ju mer beredd. (Började ju inte scrappa förrän efter sonen fötts.)
Tänkte snart gå och scrappa lite medans sonen sover. Det kliar så i fingrarna.
Hur gör ni när ni fäster mönstrade papper på cardstock? Har använt photo mounts men det går åt många och blir ändå inte"tätt". Provat limpenna men den lossnar ju. (Och torkar ut rekordsnabbt.)
????????
Åhå! Har kollat på fotofix nu. Är ju sak samma som photo mounts. Finns det inget mer heltäckande?