Inlägg från: Lingonflickan |Visa alla inlägg
  • Lingonflickan

Scrapträsket 2

Fnyz: Jättefin dubbel-LO. Nu måste jag definitivt köpa mer chalks!

Malinka: Gillar vattenlek jättemycket. Kul doodlingar! Bra gjorda.

• Lingonflickan

En snabb fråga jag hoppas få hjälp med. Är inte helt vän med scrappiz. Vill delta i skissutmaningen denna veckan. Men hur får jag in min LO?? Den ligger i datorn och väntar.

• Lingonflickan
    Fnyz: Men hallåååå! Helt underbart snyggt! Beundrar att du kan ha ett så skarpt färgat, ordentligt mönstrat papper som bas och ändå är allt - foton, text, dekorationer - så tydligt!
    Och tips. Personligen är jag galen i öljetter - ända sen jag köpte min silent setter.

Annika 5064: Härliga bilder! Snygga bokstäver. Säg inte att du gjort dem själv för då dånar jag!
  • Lingonflickan
    Scrapstinens, vilket bra ord! Det borde vi få med i SAOL.
    Scrapoholic, jotack. Fråga maken. SkrattandeHan skulle slänga sina byxor och jag tittade lystet på knapparna... Behöver jag säga att jag var framme med saxen och plockade åt mig det jag ville ha?Oskyldig
  • Lingonflickan

Åh vad jag blir less på det här. Vill ha mina primablommor! Beställde från vixxxans då hon hade så fint erbjudande. Visst hon har haft stängt pga tråkigare omständigheter, men nu har hon haft öppet ett tag igen. Hon har tom uppdaterat hemsidan. Men jag väntar fortfarande på det manuella bekräftelsemailet så jag kan betala och invänta leverans. Har tänkt använda blommornma på flera LO:s som nu bara ligger. Hinner inte vänta så mycket längre... Har ni andra som hoppadew på erbjudandet fått något mail??

• Lingonflickan
    Jo 79: Hon mailade mig först eftersom en av blommorna var slut och frågade vilken jag ville ha istället, vilket jag svarade på direkt. Så jag tror inte att ordern kommit bort, har ett ordernr.

Annika 5064: Klicka på den lilla lustiga knappen jämte munknappen.
  • Lingonflickan
    Malin Ulrika: Är lite nyfiken på det där med byte. Men hur hade du tänkt dig rent praktiskt? Tänk om du inte är intresserad av mitt "överflödslager".
Svar på tråden Scrapträsket 2