• Anonym

Hur Gör Ni Med Flytningar???

Jag har jämt flytningar,,det blir kladdigt i trosorna det är inte så mysigt.,,ska jag behöva ha trosskydd varje dag hela livet???

Hur gör ni???

• Svar på tråden Hur Gör Ni Med Flytningar???
  • Paincake

Låter det flyta

Luftar ibland, byter trosor en eller två gånger om dygnet.

• JeanneDArc

Jag låter det också bli som det blir
    Använder jag trosskydd hela tiden så blir jag irriterad i underlivet. Sover dessutom utan underkläder. Vi är gjorda på det viset även om det är irriterande ibland..

• Anonym

jag har faktiskt alltid vikt ihop lite toapapper fint som jag har i trosan, som jag byter varje gång jag är på toa. det är jättebra, låter lite äckligt kanske, men väldigt praktiskt och billigt. finns inget värre än massa gegga direkt på trosan, så obekvämt ju. ingen mer som gör så?

• Anonym (Kvinna)

Borde finnas vagitorier som minskar flytningarna.
    Besök läkare och be om hjälp!
    Ni kan ju ha en sjukdom oxå!

• Anonym

Byter trosor varje dag & sover naken.

• Anonym (..)

det där med toa pappret gör jag oxå!
    fungerar jätte bra!

• Anonym

Jag använder trosskydd varje dag, hela tiden och byter det när jag går på toa om det är gegga där, vilket det ofta är sen sover jag alltid naken så det får luftas där nere...

• Anonym

Okidoki tack för svaren..

• Hannah76

Inte bra att använda trosskydd varje dag. Jag skulle kolla upp så att det inte var någon obalans i underlivet. Nu när jag är gravid så har jag mer flytningar ibland, men jag byter trosor istället för att ha trorskydd.

• Anonym (yack)

Om man har så mkt flytningar att man måste byta trosor bör man uppsöka läkare.... Jag hade så det bokstavligen rann ur mig och det var katarr. Fick medicin och det hjälpte. Sova naken är juj bra, men sedan vi fick barn tycker jag det känns fel att sova naken bredvid min son... Jag tycker själv det är fånigt, men så är det.

Svar på tråden Hur Gör Ni Med Flytningar???