Hur Gör Ni Med Flytningar???
Jag har jämt flytningar,,det blir kladdigt i trosorna det är inte så mysigt.,,ska jag behöva ha trosskydd varje dag hela livet???
Hur gör ni???
Jag har jämt flytningar,,det blir kladdigt i trosorna det är inte så mysigt.,,ska jag behöva ha trosskydd varje dag hela livet???
Hur gör ni???
jag har faktiskt alltid vikt ihop lite toapapper fint som jag har i trosan, som jag byter varje gång jag är på toa. det är jättebra, låter lite äckligt kanske, men väldigt praktiskt och billigt. finns inget värre än massa gegga direkt på trosan, så obekvämt ju. ingen mer som gör så?
Byter trosor varje dag & sover naken.
Jag använder trosskydd varje dag, hela tiden och byter det när jag går på toa om det är gegga där, vilket det ofta är sen sover jag alltid naken så det får luftas där nere...
Okidoki tack för svaren..
men ni som sover nakna, blir det inte massa äckligt gegg i lakanet då? kul att ligga i det sen..
Hannah76
Att använda trosskydd varje dag borde ju inte vara något problem,,tror inte att naturen o kroppen räknar med att vi ska bara låta det rinna ut ..då borde vi göra det med mensen också,,
eller??
TS, hur tror du man gjorde från början då? Har mycket svårt att tänka mig "Lucy" m trosskydd och tampong!! Naturen bryr sig föga om hur vi löser flytnings- och mensfrågan...
Kommer det så mycket flytningar att man måste anv trosskydd måste ngt vara fel, OM man inte är gravid. Då kan det komma lite av varje. Det kan ju vara så att man använt trosskydd för mycket, då kan flytningarna bli ännu rikligare.
Jag skulle def kolla upp min underlivsflora om det var så! När jag inte är gravid behöver jag INTE använda trosskydd. Man ska komma ihåg att det där med "fräsch-heten" ofta är något tillverkarna trycker på.
DEt behöver inte alls vara ngt fel för att man har flytningar. En del har mer och andra mindre. likadant som med mensblödningarna. En del blöder över en vecka och andra ett par dagar. Vi är enligt naturen olika.
Sök hjälp om det luktar illa eller kliar!
Igår 14:22 - ID: 10120652
Anonym
Det var inte riktigt så jag menade, tillbaka till Lucy jag du dom lät det nog rinna,,med evolutionen har ändrat sig ganska rejält sedan dess så kroppen är anpassad efter våra förhållande nu!!
Jag använder aldrig trosskydd utan låter det rinna, dyrt att använda skydd hela tiden,tar toapapper ibland,, men vad ska man göra.,,,det är väl bara att låta det rinna..mycket eller lite spelar roll det är fortfarande jobbigt när det blir klettigt...