Hur Gör Ni Med Flytningar???
Inte bra att använda trosskydd varje dag. Jag skulle kolla upp så att det inte var någon obalans i underlivet. Nu när jag är gravid så har jag mer flytningar ibland, men jag byter trosor istället för att ha trorskydd.
Inte bra att använda trosskydd varje dag. Jag skulle kolla upp så att det inte var någon obalans i underlivet. Nu när jag är gravid så har jag mer flytningar ibland, men jag byter trosor istället för att ha trorskydd.
Om man sover naken o det blir flytningar på lakanet så kan det inte stå rätt till. Det ska man kolla upp på en gång.
Trosskyddet gör att det blir alldeles för tätt. Svamp är en vanlig åkomma om man använder trosskydd dagligen.
Det kan inte vara helt ok att ha så mycket flytningar, hade jag det skulle jag kolla upp det med en gång. Det behöver ju inte vara nåt farligt, men varför gå o ha det jobbigt när man kan slippa?
Men om man har så mycket flytningar att man blir besvärad så tycker jag att manska kolla upp det. Har man kraftig mensblödning så kollar man ju upp det oxå, o ser om man kan göra något för att minska den.