Schäfer
även jag har en jättefin kille på 1,5 år han är en tysk schäfer finns bild på han
även jag har en jättefin kille på 1,5 år han är en tysk schäfer finns bild på han
sockertopp84 min fäller med väldigt mycket, ang vikt min kille på 1,5 år väger 30 kg är det lite? var hos vetrinären för ca 6 v sedan han sa då att det var normalt i den åldern och ändå är han stor
min hund blir ganska stressad vid möte vid andra hundar särskilt då långhåriga han blev attackerad när han var ca 7-8 månader utav 2 leonberger så han är väl inte överförtjust men vi jobbar mycket med detta och jag har kastrerat honom nu, han visar ingen ilska eller så bara osäkerhet så jag hoppas på att det går att jobba bort
trossens mamma. många kramar till dig, vilken vacker hund
vad bra jag hade faktiskt glömt tråden, kan berätta vad min busiga hund börjat med öppna skafferi dörren när vi inte är hemma hur sjutton nu han fixar det han är 1,5 år så det är ju en del bus men det var ingen kul syn när det hände första gången o all mat låg utsprid i hela köket, han hade öppnat allt rispåsar, makaroner, mjöl allt skulle undersökas hmm det är roligt nästan jämt
min kommer från superioues i småland dom har såååå fina hundar kommer absolut köpa en till därifrån, pappan till min är tysk och ett underbart psyke
natta83 vad kul, sådan skulle jag mked vilja ha men sånt är väll inte så svårt att göra själv