Inlägg från: SmileDevil |Visa alla inlägg
  • SmileDevil

Schäfer

Min kommer från kenneln Ermoros som ligger i reftele, smålandstenar...

• SmileDevil

sagamo:
    Vet inget om kenneln men min tiks pappa kommer därifrån =)
    Kargalandets palle

• SmileDevil

Nämen va kul =) Vad världen kan vara liten =)

• SmileDevil

Aragon:
    det finns ju en kennel som heter ermoros i reftele, menar du att din hund kommer därifrån? det gör våran också...

Tänkte bara upplysa om att man kan ju hitta "sina" hundar på skk hemsida om hunden e reggad...

• SmileDevil

aragon: Våran tik är 1½ år, helt underbar hund... Hur fick ni ajax då?

• SmileDevil

Ja det är en bra uppfödare, för i första hand så köper han tillbaka hunden och omplacera den.... Har en bild på våran tik i bildgalleriet nu, våran söta ögonsten...!! Ja det är många "ermoros" hundar jag har hört gott om som både blivit det ena och det andra, Linas (vovven då) syster är hos en polis i stockholm som skulle se ifall det kunde bli nått av hunden.... Själv fick vi stora applåder när vi gjorde MH-testet då de sa att det är en liten "sportvariant" och att hon kunde gå långt, så nu väntar jag bara på att bebisen ska komma o sen ska vi hitta tid till lina så att vi kan utnyttja hennes kunskap =)

• SmileDevil

Måste berätta att våran schäfer Lina har fått en Lill Matte =)

• SmileDevil

natta83: åhh vilken söt voffsing du har, kan de inte alltid vara så små =)

• SmileDevil

Mh testade våran tös i sluetet av maj och de älskade henne på alla sätt o vis så vi sa til oss själv att vi måste juh utnyttja hennes goda egensaper, tyvärr har jag en nyfödd här så vovven får vänta lite...

• SmileDevil

Jaha då börjar vovvarna fälla nu =( Eler är det bara min

• SmileDevil

Nä komer inte på nått sådär direkt som hon gör varje dag men en grej hon gör ibland är att hon kan ligga och bita på sin framtass där sporren sitter =) tror det är för att den kliar, och det ser så kul ut när hon har hela tassen i munnen =)

• SmileDevil

vargtass; min vovva e med två år nu ocg det märks inte på henne hehe

• SmileDevil

PetraE:

Ja HUND Sm gick i väran stad förra året =) Var ska polishunds SM hållas någonstan?

• SmileDevil

Nä lilla vännen =( Beklagar verkligen sorgen!

Svar på tråden Schäfer