• junimagi

Benkramper...

är dte någon mer än jag som har det? Jag är i v 31 ( i morgon ) och vaknar på nätterna av att hela vaden värker och jag kan inte röra den. Det känns som att muskeln låser sig de. Jag har haft så här vid varje gravidtet, en barnmorska sa att de var pga av vitamin brist är det någon som också hört det?

• Svar på tråden Benkramper...
  • junimagi

Nessi1: Ja de är samma här , får nästan som träningverk efter krampen. I morse hade jag kramp i båda benen samtidigt och de har aldrig hänt förut. Att de ska hjälpa att dricka vatten har jag inte hört men de kan säkert stämma eftersom jag ALDRIG dricker vatten. Tack för tipset Sicksack.

• junimagi

cissan81: Magnesium, just de så hette det! Var hittar man de " ämnet "?

• junimagi

cissan81: Du är ursäktad. Minnesförlust under graviditeten är ett välkänt fenomen som sen kommer övergå till "mommybrain"

Nessi81: Tack för tipset ska kolla upp det i morgon när jag går och handlar!

• junimagi

Carro: Tack för tipsen!

Eftersom jag sällan / aldrig dricker mjölk eller vatten ( bara kolsyrat) så kan jag mycket väl tänka mig att jag har brist på dessa ämnen. Jag ska gensast inhandla både miniralvatten och kalcium tillskott i dag. Hoppas det går över för mig då och för er andra!

Svar på tråden Benkramper...