Inlägg från: Anonym (undrar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (undrar)

Kallad "jävla fitta" upprepade gånger

Jag är ingen mesig tjej och inte dum heller på något sätt så jag VET att det är oacceptabelt att kalla sin fru/man sådana saker,

MEN

jag undrar, VAD gör man i min sits, gravid i 8:e månaden med barn nummer två?

Pappan var INTE sån här när vi träffades utan mycket gullig och snäll. Nu får han såna utbrott utan anledning.
    Är det en tillräcklig orskak att lämna??? I den här situationen?

Han vägrar få hjälp eller be om ursäkt utan skyller ALLTID på mig att det är mitt fel att han gör/säger sånt.

• Svar på tråden Kallad "jävla fitta" upprepade gånger
  • Anonym (undrar)

Har absolut inte gjort något alls mot hono mer än tvättat, diskat, städat och kanske svarat lite surt ibland efetrsom jag är överansträngd just nu känns det som.

Funderar starkt på att i alla fall åka bort med sonen över midsommarhelgen så att han kan tänka över sitt beteende...

• Anonym (undrar)

Jag kan bara inte se hur han har det jobbigt?

Han har precis själv valt att säga upp sig från jobbet och startat egen firma som han ÄLSKAR.

Han gör ingenting hemma-jag gör allt markarbete.

Han gör i princip ingenting och påstår själv att han mår bra när jag frågar.

Han har varit sådan här i ett års tid till och från när jag gör/säger något som inte passar.

Det handlar me rom respekt tror jag.
    Vi är ju vuxna människor och jag tycker inte att amn säger så till någon!
    Han skulle minsann inte våga säga så till någon annan rakt ut men till mig går det bra.

• Anonym (undrar)

Nobblan:

Jo till viss del gör jag det redan.

Det känns precis som du säger att han har noll respekt för mig.

Svar på tråden Kallad "jävla fitta" upprepade gånger