Inlägg från: Vatten 05 |Visa alla inlägg
  • Vatten 05

migrän efter snitt???

LÄS DETTA _ VIKTIGT!!!!

Den huvudvärk du talar om är farlig!!! Jag fick det vid den typen av bedövning och till mig sade de att de berodde på att ryggmärgsvätskan läcker - jagfick åka in akut och de tog blod från mig och försökte täppa igen hålet med detta (genom att spruta in det i samma hål somsjälva bedövningen lagts). Huvudvärket försvann inom ett dygn efter behandlingen men när de sprutade in blodet i ryggmärgen så kom det åt någon nerv som gjorde att jag fick oerhört ont i höften under själva processen men även stundtals under cirka två år efter.

De sa att det var väldigt ovanligt att det sker men att det händer och att om det lämnas obehandlat så KAN det i värstafall leda till förlamning.

När jag skulle snittas i höstas så rek de mig att sövas - ville inte heller det men de ville inte riskera att det hände igen.

Tycker det låter så konstigt att så många andra fått svaret att det inte gör så mycket - när den info jag fått säger något helt annat. Kolla upp detta noga innan du väljer. Jag sövdes och de väckte mig efter totalt 20 min och då fick jag vara medmin dotter hela tiden utan huvudvärk etc. Det känndes för mig mycket bättre. Kommer aldrig välja ryggmärgsbedövning igen...

Lycka till

Svar på tråden migrän efter snitt???