Inlägg från: peterpani |Visa alla inlägg
  • peterpani

Fina och bra prematur kläder!

Tycker att dom faktiskt har jättebra på HM annars köper jag aldrig där. Kläderna jag köpte där var både snygga och höll super i tvätten. Har varit tillräckligt bra att ges bort till nya småttingar. Jag tycker annars att de kläder de har på pop är jättebra och fina men absolut fööör dyra.
    Ett tips är att köpa bodysar, det är nästan det enda de kan ha. Köp absolut inget med fötter och gärna omlott för att få in sladdar och pox.

• peterpani

Ull för preemisar??! De är ju knappast ute!!!

• peterpani

Okej då förstår jag!
    Isaac låg på neo till han kunde ha normalstora kläder. Prematurkläderna vi hade var bara på sjukhuset och då i princip bara bodysar, för allt annat blev för varmt i vattensängen.

• peterpani

Vi ville inte ha några sjukhuskläder på honom efter alla veckor i kuvös. Så han hade det vi köpte bara. Många köpte kläder som vi och lämnade dom till sjukhuset. Jag gav bort till en mamma med tvillingar som jag träffat härinne.
    Men det roliga börjar ju nu när du kan köpa vanliga kläder i "normala" storlekar. Isaac gick från stl 44 över till 50 men bara i ett par veckor sedan har stl 56 passat i evigheter. Tråkigt att han aldrig ens hann använda allt jag köpt men kul att han växte på så bra när han kom hem.

Svar på tråden Fina och bra prematur kläder!