Bh affär i Göteborg
Jag ska köpa en ordentlig bh, var kan jag hitta en bra affär i Göteborg? Med trevlig och kunnig personal.
Jag ska köpa en ordentlig bh, var kan jag hitta en bra affär i Göteborg? Med trevlig och kunnig personal.
Victoria på Larmgatan, nära Grönsakstorget är mitt tips. Finns Korsetten vid Kungsgatan också. NK har viss personal som är duktig. Öycka till!
Chia på Ö hamngatan är duktiga. En liten mysig affär som bara tar två (har jag för mej) kunder i taget. Så man blir verkligen uppassad och servad.
Ungefär hur mycket kostar en bra bh?
Kan också varmt rekommendera Chia! Man får nog räkna med att betala mellan 5-800 kr för en bra BH. Min dyraste kostade 700 och den var helt suverän!
Oj, det var ganska mycket pengar. Jag hade nog tänkt mig max 500 kr. Då får jag kanske tänka om lite.
Jag tror att du kan hitta en bra bh för 500 också!
Jag har betalat 800,- för mina på Chia, men det var det värt
Tråkigt bara att man inte kan handla där så ofta då. Men bra kvalitet och super service.
Jag kan ju säga att jag använde min 700-kronors i princip varje dag under ett år och den hade fortfarande lika bra passform. Det är ju helt klart värt pengarna (för mig iaf), tuttarna blev jätteschyssta i den också, en klar fördel
På chapmans torg finns en jättemysig butik som heter Adeles Under.. Hon är väldigt kunnig och hjälpsam och där ligger priserna runt 3-500 kronor för det mesta..
sweettooth: vet du om dom har större storlekar där också? det är mitt problem att hitta i min storlek.
Och Shoegal: Håller med dej Tar väldigt lång tid innan dom blir passé (bharna alltså)
Jag betalar gladeligen 500 för en bh som är vad jag vill ha!!