• fenixen

Bh affär i Göteborg

Jag ska köpa en ordentlig bh, var kan jag hitta en bra affär i Göteborg? Med trevlig och kunnig personal.

• Svar på tråden Bh affär i Göteborg
  • Gladhannapanna

Victoria på Larmgatan, nära Grönsakstorget är mitt tips. Finns Korsetten vid Kungsgatan också. NK har viss personal som är duktig. Öycka till!

• Sunnyflower

Chia på Ö hamngatan är duktiga. En liten mysig affär som bara tar två (har jag för mej) kunder i taget. Så man blir verkligen uppassad och servad.

• fenixen

Ungefär hur mycket kostar en bra bh?

• Shoegal

Kan också varmt rekommendera Chia! Man får nog räkna med att betala mellan 5-800 kr för en bra BH. Min dyraste kostade 700 och den var helt suverän!

• fenixen

Oj, det var ganska mycket pengar. Jag hade nog tänkt mig max 500 kr. Då får jag kanske tänka om lite.

• Sunnyflower

Jag har betalat 800,- för mina på Chia, men det var det värt
    Tråkigt bara att man inte kan handla där så ofta då. Men bra kvalitet och super service.

• Shoegal

Jag kan ju säga att jag använde min 700-kronors i princip varje dag under ett år och den hade fortfarande lika bra passform. Det är ju helt klart värt pengarna (för mig iaf), tuttarna blev jätteschyssta i den också, en klar fördel

• sweettooth

På chapmans torg finns en jättemysig butik som heter Adeles Under.. Hon är väldigt kunnig och hjälpsam och där ligger priserna runt 3-500 kronor för det mesta..

• Sunnyflower

sweettooth: vet du om dom har större storlekar där också? det är mitt problem att hitta i min storlek.
    Och Shoegal: Håller med dej Tar väldigt lång tid innan dom blir passé (bharna alltså)

Svar på tråden Bh affär i Göteborg