Kalmar-tråd
Hm, såg att de är fler som kan den 3:e (då inte jag kan... snyft...)Så jag kanske får ge mig för majoriteten? Om vi inte ska ha två träffar?
Hm, såg att de är fler som kan den 3:e (då inte jag kan... snyft...)Så jag kanske får ge mig för majoriteten? Om vi inte ska ha två träffar?
Grattis till er som fått barn!!!
Vad kul med en till fika:
Lördag 9/10 12:00
Aphrodite
Minname
lillefrejen
Söndag 10/10 12:00
Aphrodite
lillefrejen
Åh, det hade jag glömt. Och jag som inte har några hemma. Måste baka då ju! (Alltid en bra anledning att få svulla)
Ja, man måste ju faktiskt svulla när det är kanelbullens dag!
Och glöm inte ostkakans dag den 14:e november!
För mig går det bra att fika varsom - tycker Kullzenska är mysigt - annars finns det ju alltid Ebbas eller nåt.
Tycker vi satsar på lördagen eftersom flest kan då.
Lördag 9/10 12:00
Aphrodite
Minname
lillefrejen
Vickan (om jag mår bra)
PS: Kan ju förresten meddela att jag just svullat i mig 4 (!) bullar eftersom jag var "tvungen" att baka igår då det var kanelbullen dag...
Nina
Jag kan klockan 10! Har varit tokupptagen två dagar och inte hunnit kolla FL. Snälla maila mig ikväll om tid och plats för träffen till lillefrejen@hotmail.com
Jag kommer inte in på FL hemma.
Kom visst in ändå.Så - ska vi bestämma att träffas kl 10 utanför Indiska? Vad säger ni? Aphrodite - vad säger du?
Ja, hoppas du kan komma Helen!
Ja, ingången på hörnan på Indiska. Vi ses.
Hej, hej!
Tyckte också det var trevligt igår. Vi får träffas snart igen. Och då kanske Ninas lilla parvel kommit ut också...
Oj, som här ska fikas! Hoppas både Nina75 och Andipandi kan komma också.
lör 30/10
Minname
Tufsan
lillefrejen
Sön 31/10
Minname
Tufsan
lillefrejen