Kalmar-tråd
Nina:vet inte om du läste mitt meddelande,men du kan sätta in förlossningsberättelsen....
Nina:vet inte om du läste mitt meddelande,men du kan sätta in förlossningsberättelsen....
Jag hoppar fikan idag... mår inte så bra....
Nej nej jag har inte fått influensan och de e skönt... Hade bara en sån huvudvärk... Men när jag kom ut så blev de bättre.....Jag hoppas att vi slipper den..... Blev de nån fika idag för minname och tufsan??
Minname:Du har säkert en tjej i magen..Jag vet inte vad jag har sagt innan...De e så många man gissar på=)
Jag välkomnar dom nya till tråden...
Va kallt de e idag hörni.*burrrr* vill man bara sitta inne och mysa... Man skulle haft en öppen spis=) *mys*. Idag ska vi till BVC med anton.. Ska träffa läkarn.. Ska kolla hans reflexer och lite så....Hoppas att dom väger honom.... Alltid lika kul och komma dit för och se hur mycke han har gått upp......
Hoppas att ni får en bra dag idag tjejer...
Nä de kan jag tänka mig att de inte gör... sen vill man inte slänga ut massa pengar heller.....
Maj77: vart har du tagit vägen? man har inte hört av dig på ett tag.. Hoppas att allt e bra med er...
Ja de e himla tyst här. Vart har alla tagit vägen??
Är de inte dags för en helgfika snart??
Jag håller med Nina.. Va lika era magar va.... Så jag måste ha rätt att de e tjej där inne=) hihi
jag kan inte på söndag.... De e sånt här dopmöte i kyrkan som vi ska på kl 13.00....Annars hade jag gärna kommit...
God morgon.....så vaknar man upp denna fredagsmorgon med massa snö och 4 minus *burrr* KALLT....Hoppas att ni får en trevlig helg.....
Bara de inte blir slask.. Kan ju hoppas att de håller i sig nu när snön äntligen e här....Ja nästa år ska bli kul.. Då e lilla Anton lite mer än ett år,ska bli kul.... Då får vi i familjeliv ut och åka pulka=)
Hallå i kylan. Hur har ni de?? Nina hur mår du egentligen??Tycker synd om dig... Krya på dig....
Hur va fikat i Nybro idag.... Hittade ni något på julskyltningen???