Inlägg från: HelenR |Visa alla inlägg
  • HelenR

Kalmar-tråd

Ja du kanske får ett Lucia barn,vi håller tummarna i alla fall...Kanske kommer i helgen,de vet man inte heller....

• HelenR

Minname nu är de inte långt kvar...spännande...Håller med vickan.Vila mycke och packa klart väskan.Drick vila och ät,de säger jag.. Jag hann inte äta innan jag åkte in snacka om att man va lite hungrig då.... Så jag råder till och äta =)Lycka till=)

• HelenR

Hallå girls..... Tycker synd om Tufsan som får gå över så länge.. Men än e inte helgen över.....

Jen80 Vi kan ju hoppas att du snart går upp i vikt...Hoppas att du mår bra och så i alla fall??

Om ni inte redan har kikat så finns de ju bilder på Anton i bildgalleriet...
    Ha en fortsatt trevlig helg...

• HelenR

Stackars dig Tufsan... Men är de på tal om igångsättning...Hoppas att de vill komma av sig själv... Lycka till

• HelenR

Nina de måste verkligen kännas jobbigt,förstår att du blir ledsen om du skulle sluta amma,men håller d på så här så är de väl bäst att sluta,men jag önskar dig lycka till och krya på dig...

Andi Pandi:Lycka till imorgon,får meddela sen hur de gick.....

Tufsan:Imorgon är de Lucia,nina hade ju beställt tills imorgon =).. Kan verkligen inte vara kul och ha såna hormoner....Jag hoppas att h*n kommer snart.....

• HelenR

Nu börjar de hända grejer.... Ja att Nina kunde ha så rätt,de va verkligen inte dålig.. Lycka till nu... Håller tummarna....=)

• HelenR

Grattis Friberg.. Håller tummarna=)

• HelenR

Men snart e din din tur knyttet. Ni kanske syns på BB.....=)

Nina. Hur är d me dig?? Har febern gått ner??Hur är d med mjölkstockningen??

• HelenR

Grattis till Pojken tufsan....

• HelenR

Ja de e himla kul att bebisarna håller sig två och två..... Hoppas att H*n komer snart knyttet så du inte behöver vänta länge till,men d tror jag inte du behöver göra... Lycka till

Svar på tråden Kalmar-tråd