Kalmar-tråd
Jag kan nästan tippa på att alla cafén öppnar runt 12.. Vet att 4 kök gör de... men jag vet inte. Vore kul om man fick träffa dom nya med=)
Jag kan nästan tippa på att alla cafén öppnar runt 12.. Vet att 4 kök gör de... men jag vet inte. Vore kul om man fick träffa dom nya med=)
De verkar som att de inte blir någon... Vi får ta och ses en annan söndag istället....
Här har de inte hänt något än=(Hade kraftiga förvärkar i magen igår,men de avtog som vanligt,sen kom de inte tillbaka mer.. Får se vad som händer under veckan,men jag har i alla fall ställt in mig på att få gå över...
Hoppas att ni haft en bra helg??
Jag hoppar fikan på söndag.. Även om jag vet att jag kommer få gå över så vill jag inte ta någon risk. Sitter bara hemma och glor och vill att de ska hända något.. Den lille rackarn trivs i min mage=)
Har riktigt ont i vänster höft och vet inte vad de kan vara för något,så de blir inga fler promenader för min del innan h*n kommer ut.. Får ta igen de sen.. Hoppas att ni alla andra mår bra?
Nä jag har inte långt in till stan. Visst händer de ingenting här så kommer jag.. Som du säger de e ju inge kul och glo in i väggen.. Så jag skriver upp mig på fikalistan...
JAG KOMMER(3OKT)
Maj77
Minname
Andi Pandi
Nina
HelenR
Jag e alltid pratsugen=) jag har nr 212460615
Tänkte jag skulle meddela att jag har hat väldigt ont i natt i bäckenet.Känns som att h*n tryckt sig neråt hela tiden,har kommit i omgångar inatt,men de har gjort fruktansvärt ont,har aldrig haft så ont när h*n buffat ner sig så...Va tvungen och ställa mig i duschen vid halv sex imorse,så de avtog ju,men de kommer lite då och då ibland,men jag hoppas att jag snart inte behöver vänta så länge till... BF imorgon=)
Här va de inte många som hade skrivit idag...
Har fortfarande värkar som e va 15:e min ungefär,så vi får se vad som händer under kvällen/natten....
Hej tjejer.... Pratade med Nina75 på ICQ:n och vi tror att de e en nerv som kommit i kläm som gör att jag får så ont i svanken. För bebisen tycker om att trycka upp sig precis vid min navel och de e då jag får så jädra ont i svanken,jag vet ju inte hur värkar ska kännas,har ju aldrig fött barn innan.. Bebisen höll på så va 6:e min igår,så vi får se vad som händer under dagen. Vill ju inte gå över allt för länge heller.... Så har inte bebisen kommit innan söndag så kommer jag på fikan.....
´Hej hej. nu e jag hemmkommen. Allting gick jätte bra.. Får ta och gratta Maj77 hon fick en liten flicka.... Träffade henne där uppe... Så nu väntar vi på att Nina75 ska få.. kram
Maj77. Hoppas att allting är bra med dig och lilltjejen?? Här är de bra.. Han sover hela dagarna och håller en uppe om nätterna=)