Kalmar-tråd
Ska vi bestämma fika imorgon kl.13? Minname menar du 4kök?
Ska vi bestämma fika imorgon kl.13? Minname menar du 4kök?
Hallå! Kikade efter er på 4kök men kunde inte se er. Det var visserligen massor med folk och jag var lite sen. Gick ni någon annanstans???
Minname: Jag var ju sen så jag förstår att ni inte väntade. Det är helt ok. Jag hade själv sprungit runt ett tag innan så jag var rätt nöjd ändå. Kändes som hela Kalmar var på stan oxå!
BF idag men inte känns det något. Suck. Ska ställa mig och göra stor bak nu.
Tufsan: Jag väntade inte så länge och jag var ju redan sen så det är ok. Blir fler fika träffar så det är lugnt.
Välkomna alla nya. Trevligt att vi börjar bli så många.
Anna D: Det gör vi själva här på FL. Är du sugen på fika eller träff så är det bara att ange ett datum och ställe och se om någon hakar på.
Lite ledsen över att det inte kom någon bebis idag......stirrat sig lite blind på just detta datum. Nina75 hur känns det för dig.
Nina75: Vet precis hur det är. Gubbens mormor har kommit ner från Örebro för att vänta på bebisen. Hon verkar inte fatta att det kan dröja ytterligare ett par veckor. Hon trodde att det datum vi fått gällde på pricken. Så jobbigt. Annars tycker jag att träff på BB 5/11 låter bra. Jag har själv trott på det datumet , bara för min lillasyster fyller år då.
Hej på er!
Tack för alla gratulationer och ett stort grattis Nina.
Vi kom hem igår och vi har det bra, dock lite trötta. Förlossningen gick bra fast lite snabbt. Vi var inne vid 9 och han är född 12.10. Lite oro,bekymmer och ledsamheter för han har ett missbildat öra. Men det kan vi ta lite senare. Återkommer när det har lugnat sig lite. Kram på er!
hej på er!
HelenR:Tack vi mår bra men det är fullt upp. Han sover dåligt om natten så mamma är lite trött. Men allt är så mycket bättre än jag kunnat drömma om. Hur går det för dig.
HelenR: Vi är inte överens om namn ännu men det kommer.........!!
Hade gärna fikat men vill nog avvakta ett tag till. Allt känns så nytt och osäkert. Så vi väntar gärna.
Jen80: Hi Hi nu har jag nog kommit på vem du är. Grattis för man säga. Ring gärna!!! Kram!
Hej på er allihop och välkommna alla nya!
Här flyter dagarna på i ett rasande tempo. Håller knappt koll på tid och dag. Bebben är forfarande jättepigg på natten och sover på dagen. Vilket gör mig helt slut. Stackaren har fortfarande inte fått något namn men det lutar åt Neo. Tycker allt är så härligt nu när han är här. Känns som man är på små rosa moln.
Hoppas allt är bra med er andra och att ni klappar och kramar både bebisar och magar. Kram.
Tack Minname. Fast fotograferingen var en katastrof. Neo sov och fotografen skulle absolut väcka honom. Så klart så skrek han och mamma var genom svettig och stirrig. Ingen hit precis.
HelenR: Har ni börjat gå på öppna förskolan ännu? Isåfall hur är det där. Kanske kunde hänga på någon gång!?
Ja nu får vi nog snart ta en Kalmar-fika. Vi är ju en del nya som inte träffats.