Kestine pollenmedicin
Oj! Jag fick min allergimedecin bortplockad, men de sa uttryckligen åt mig att byta ut den mot just Kestine, för det fick man äta när man är gravid!
Nu blir jag förvirrad?! Vad är det som gäller?
Oj! Jag fick min allergimedecin bortplockad, men de sa uttryckligen åt mig att byta ut den mot just Kestine, för det fick man äta när man är gravid!
Nu blir jag förvirrad?! Vad är det som gäller?
Men va fan! Allvarligt?! Jag trodde man kunde lita på vad de sa till en på det där stället?! Eller är det "Erfarenhet av Kestine under grav. är begränsad, rådgör först med din läkare" som gör att man får olika rekommendationer?
Ja, ja. Jag lär inte äta dem iaf. Håller mej hellre inomhus! Känns säkrast så.
Alltså, man kan ju bli galen för mindre! Till mej sa de att jag INTE fick äta receptbelagda allergimediciner utan bara receptfria.
Oj. oj. Bäst att stanna inomhus så länge gräset är grönt
verkar vara det enda kloka.
Vet ni vad som gäller för pulmicort turbohaler? till mig sa de att det skulle gå alldeles utmärkt att fortsätta med, men nu vet jag inte om jag törs... de sa ju att kestine var okej också... De kanske inte riktigt har koll...
Tack!!! Då törs jag fortsätta med den. Jag har lidit lite svårandat kval här ett par dagar... Men tröstar mig med att gräset bara blommar ett par veckor och bäbisen ska väl inte ta nån större skada av att jag flåsar i ett par veckor. Åtminstonne tyckte farbror doktorn att jag resonerade rätt.
Men som sagt TACK! nu känns det bättre.