ikea i polen?
hej igen, nix det gör det inte vissa priser är till och med dyrare där än i sverige .har redan kollat in det,
hej igen, nix det gör det inte vissa priser är till och med dyrare där än i sverige .har redan kollat in det,
ja det har du rätt i man kan mått beställa sina köksmöbler och få dom precis som man vill ha dom och i vilket material. åker du dit med stena så kommer du till gdynia då får du åka till gdansk där finns massor av reklam från sådana firmot som fixar kök på beställning, man kan väl säga att alla polacker fixar sina kök så och för oss svenskar är det mycket billigt, kakel och klinkers är också billigt där, det är värt att åka dit
ja stena färjan är dyr men däremot så är det billigare att åka färjan från ystad, då kommer man till swinoujscie och nästa stor stad är Szczecin dom har ju också byggvaruhus.
Jag vet att det finns en firma i sverige som importerar kök, från polen till bra priser, vet tyvärr inte vad den heter men ska fråga min mamma för hon ska handla av dom,
återkommer med namnet en annan dag.
Måste bara få säga att dom har jätte billigt flyg till Polen nu också både från Malmö och Göteborg säve flygplats
www.wizzair.com tror jag dom heter, Dom flyger till Warszawa för små pengar där finns det massor av sådana firmor som även kan leverera till sverige