• Luvis

3d ultraljud i linköping

Hej på er blivande föräldrar =)

Jag undrar om någon har varit på Selbing Medical AB i Linköping, för att göra en 3D ultraljudsundersökning?

Skulle vara kul att få höra andras erfarenheter om den kliniken.

/Luvan

• Svar på tråden 3d ultraljud i linköping
  • Luvis

Vad roligt Malin Hylte! Berätta sen hur allting gick. Om bebben gör grimager eller dansar eller nåt sånt *ler*. Spännande!

• Luvis

Tess5: flåt att det tog sån tid att svara men jag ser att du har klarat att fixa det där alldeles själv =). Dr Selbing verkar riktigt trevlig, snabb på att svara på mailen också. =)

• Luvis

Malin H!

Du får med en CD skiva hem, en bebis film alltså. Tänkte på att du skrev att ni skulle ha med er en videokamera. NU under sommaren så ingår en inspelad DVD på bebisen =)

• Luvis

TESS5: det stämmer det kostar 900, Dr selbing sa även att CD skulle ingå under sommaren, antar att han menar augusti ut. Vi ska dit 10/7. Men maila och fråga, han svarar på alla mail =)

• Luvis

Jeanna: Det ligger på sjukhusområdet, och dit är det skyltat. När ska du dit? tänkte att jag kunde förklara bättre när vi varit där ( ska dit om 5 dgr) =)

• Luvis

Så! nu har jag varit på 3D och sett våran lilla bebis. Vilken upplevelse!!! det kändes så otroligt nära!(med tanke på att man ser ansiktet )

Att åka till Linköping för att få se vårat lilla knyte, varhelt klart värt!!. Och jag kan säga att om någon har tänkt att göra 3D hos Dr. Selbing i Linköping, han får bara massa positivt av mig. =)

Kram på er!

Svar på tråden 3d ultraljud i linköping