• JagoMellivelli

Göra ifyllnings"schema" i Excel, någon som vet?

Jag ska/vill göra ett typ.. schema i Excel så att min man kan fylla i hur många timmar han har jobbat varje dag och ett "schema" ska vara på en månad, från den 27e till den 27e..

finns de någonstans man kan läsa eller finns de mallar?? någon som vet?

• Svar på tråden Göra ifyllnings"schema" i Excel, någon som vet?
  • Laire

Vet inte om det finns någon mall, annars kan jag göra ett schema såsom du vill ha det.

Kärleken går dit den vill och inte dit den skall.
  • JagoMellivelli

JA TACK!! De vore jättesnällt.. jag vill ha så att man kan fylla i för var dag hur många timmar man jobbat och sen ska man se vilken vecka det är och ex. 3-7/7 V.27

om du inte kommer på nått bättre? hehe

• Razzla

Hm.. jag som gillar exel... svårt att förklara bara.. Sitter ofta och gör diagram och grejer på allt nödigt och onödigt..

Vet inte om man de finns nån färdig mall men är inte krångligt att få till..

Är de tänkt att den själv ska räkna ut totalen och typ 1 schema för varje månad.. då kan man göra en egen flik till varje månad..

• Razzla

jag tänkte också erbjuda min hjälp.. finns ju mail.. ;)

• JagoMellivelli

nej nej asså jag ska skriva ut den och sen får han skriva förhand hur många timmar han jobbat...

• Laire
    AntonÅNina skrev 2006-06-26 22:56:26 följande:
    Hm.. jag som gillar exel... svårt att förklara bara.. Sitter ofta och gör diagram och grejer på allt nödigt och onödigt..
    Jag med Är kär i Excel, synd att han inte är ltillgänglig för giftemål
    JagoMellivelli skrev 2006-06-26 22:56:13 följande:
    JA TACK!! De vore jättesnällt.. jag vill ha så att man kan fylla i för var dag hur många timmar man jobbat och sen ska man se vilken vecka det är och ex. 3-7/7 V.27om du inte kommer på nått bättre? hehe
    Skissar på det nu, vill du ha (som AntonÅNina skrev) varje månad för sig eller kanske varje 27 xmånad -27 ymånad för sig på olika flikar?
    Kärleken går dit den vill och inte dit den skall.
  • JagoMellivelli

ja, du får gärna göra ett ex. hehe

• Razzla

"Jag med Är kär i Excel, synd att han inte är ltillgänglig för giftemål"

Håller med!!!!!!!!!!!!!!!!

Men om hon ska ha dom på papper så behövs ju inga flikar.. jag va ju genast inne på formler och sånt skoj.. ;)

• JagoMellivelli

sundsvallstjej; aa en för varje månad ... fast den ska börja från 27e och gå till den 27e nästa månad .. en sån månad vill jag ha.. om du förstod mig nu hehe

• JagoMellivelli

AntonÅNina..
    jaa, formler å sånt hade jag inte ens tänkt på hehe..

Svar på tråden Göra ifyllnings"schema" i Excel, någon som vet?