• Laire

Göra ifyllnings"schema" i Excel, någon som vet?

Vet inte om det finns någon mall, annars kan jag göra ett schema såsom du vill ha det.

Kärleken går dit den vill och inte dit den skall.
  • Laire
    AntonÅNina skrev 2006-06-26 22:56:26 följande:
    Hm.. jag som gillar exel... svårt att förklara bara.. Sitter ofta och gör diagram och grejer på allt nödigt och onödigt..
    Jag med Är kär i Excel, synd att han inte är ltillgänglig för giftemål
    JagoMellivelli skrev 2006-06-26 22:56:13 följande:
    JA TACK!! De vore jättesnällt.. jag vill ha så att man kan fylla i för var dag hur många timmar man jobbat och sen ska man se vilken vecka det är och ex. 3-7/7 V.27om du inte kommer på nått bättre? hehe
    Skissar på det nu, vill du ha (som AntonÅNina skrev) varje månad för sig eller kanske varje 27 xmånad -27 ymånad för sig på olika flikar?
  • Laire
    JagoMellivelli skrev 2006-06-26 22:59:13 följande:
    nej nej asså jag ska skriva ut den och sen får han skriva förhand hur många timmar han jobbat...
    Okej, för skriver han i i datorn kan programmet själv räkna ut alla timmar, så slipper man räkna själv.
  • Laire

Han kan alltid fylla i soffrorna på datorn, låta programmet räkna ut, skriva ut (och skriva under) och sedan lämna till arbetsgivaren.

Du kan skicka ett meddelande eller skriva ett gästboksinlägg med din mail så får du ett förslag.

• Laire

Du skriver bara in antal timmar på rätt dag så fixar programmet resten.

• Laire
    AntonÅNina skrev 2006-06-26 23:17:18 följande:
    "har ni hört att en ny microsoft office har kommit ? asså hela paketet?"Nej de har jag missat! Tur att vi funderar på ny dator.. ;)Kan nog va bra och låsa formelcellerna så att hon bara fyller i.. (pekar inte men påminner.. ;) )Ts.. De är kul! Man kan göra så mycke skoj med de.. Ett klart underskattat programm..
    Du som kan, har en funktion jag har totalt tappat ur minnet som är verkligt irriterande! Och enkel!

Hur var det jag gjorde för att ändra så att alla rader/kollumer får samma storlek direkt, så jag inte behöver dra dem en och en.
Svar på tråden Göra ifyllnings"schema" i Excel, någon som vet?