Inlägg från: jordnöten |Visa alla inlägg
  • jordnöten

Minne: Synd att du inte kan haka på partykvällen!

Minja: Grattis igen

Då är vi 3 kossor som ska utöka familjen i vinter Ingen mer som går och bär på någon liten hemlighet????

• jordnöten

Hej tjejer!

Vad kul att det blir så bra uppslutning på festdatumet

Ska ju bli finfint väder imorgon ....någon som har lust att åka och bada med oss???????

• jordnöten

Kossa dejt i gröngräset:
    Tisdag: Solen, Nitis, jordnöten
    Onsdag: Solen, Nitis, jordnöten
    Torsdag: Solen, Nitis,jordnöten

• jordnöten

Minja: Kul med ny bil. Vi har också lite funderingar på att byta ut vår mot en större...men det får bli till hösten eller vintern isf. Trist med illamåendet! Så ditt vill inte heller ge med sig....

Här har man precis kommit hem från jourläkarmottagningen. Var ute på Anundshög i fredags morse och blev biten av något på vristen. Troligen en broms. Och nu har hela foten och en bit upp på benet svällt upp så jag nätt och jämt får på mig nåt på foten som blivit röd/blå. Så en allergisk reaktion och en infektion av skitig gadd. Så nu är jag utrustad med kortison och antibiotika. Och foten är så jag inte kan stå på den en hel dag så det var bara till att sjukskriva sig imorgon. Tänk så dyrt det blev för ett ynka bett....

Tur att det är fint väder i alla fall

• jordnöten

darling: Låter som ett mysigt förslag Vi kommer gärna och grabben älskar att bada. Dyker upp vid 13.30-14.

• jordnöten

Ska bli spännade att se målningsresultatet, Darling. Och inte ska du stå för allt det där fikat heller. Om du bakar så tar jag med lite olika juicer och någon dricka.

• jordnöten

Tack Darling och Nitis med smågrabbar för en mysig eftermiddag i solen Så härligt!!!

Oj nu längtar jag ännu mer till den dag vi får tomt och gräsmatta under fötterna. Då ska vi också ha en sån där cool pool

Ha det gott alla kossor!! Hoppas vi kan få till nån mer träff under sommaren!!

• jordnöten

Förslag på restaurang på 2 års kalaset:

# Mongoliska : Lovan,
    # La Tapita : Nitis, Solen, jordnöten

Har aldrig varit på La Tapita så det skulle vara kul att prova

• jordnöten

Så du satsar på en till februaribebis, JC. Se till att pricka ett datum som inte är "upptaget" redan bara Kogänget får det körigt att springa på kalas i februari....fast måste ju medge att det är ju ett angenämnt besvär

De brukar inte vilja sjukskriva pga illamående eftersom graviditet inte räknas till sjukdom...men med rätt läkare så kan du nog få det att gå igenom. Försök i alla fall!!! Håller med om att det verkligen är tufft att jobba när man mår så pest. Men nu sista dagarna har mitt illamående äntligen börjat avta lite.

Om 2timmar ska vi på ultraljud Ska bli så spännande...men jag känner mig lite nervös faktiskt...Konstig känsla....

Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2