Inlägg från: jordnöten |Visa alla inlägg
  • jordnöten

Kogänget surrar vidare 2

Ja det där med rätt sida om året...det kan verkligen bli precis vilket som här....

Ultraljudet gav ju dessvärre ett nytt datum...och precis det datumet som jag kände på mig....så istället för 16:e så får man nu ha självaste JULAFTON som riktlinje. Hur illa timat är inte det egentligen!?!? Fast kanske ska satsa på att klämma ut västmanlands första 07:a istället om jag ska gå över lika mkt som med A.

Det bästa var iaf att få veta att allt såg ut som det skulle och det var en bebis.

Biolista:

Tisdag: Solen, Nitis, jordnöten
    Onsdag: Solen, Nitis, jordnöten
    Torsdag: Solen, Nitis , jordnöten

Har inte sett någon av ovanstående filmerna, men jag var inte så jätteförtjust i första piratfilmen så den hoppar jag helst.

Minja: Ha det så skönt på Gotland. Njut njut njut!!!

• jordnöten

För min del går det finimang att gå och käka var som

Tycker vi avvaktar köpa biljetter tills på tisdag. det borde ju inte vara helt fullt med tanke på mitt i veckan och bra väder.

• jordnöten

Jag brukar också klippa grabben själv. Inte alltid det enklaste eftersom huvudet går fram och tillbaka hela tiden....så vid något tillfälle har det blivit att man fått klippa så mkt man hinner och sen ta resten en annan dag Har ju fördelen att han är lockig så det syns inte om det är lite ojämnt

Nu har jag jobbat sista dagen för de närmaste 4veckorna. Och det känns så skönt, för det var verkligen katastrof på jobbet. Tycker så synd om alla nyanställda att försöka fixa detta elände. Så när jag går tillbaka till jobbet är det på heltid och sambon skolar in A på dagis.

Ser verkligen fram emot imorgon

Någon som har lust att hitta på något med kidsen i veckan?? Sambon börjar inte semestern förrän nästa vecka.

• jordnöten

Håller verkligen med Nitis...Det var en supertrevlig kväll och det måste vi göra om snart Jättekul att komma lite hemifrån på kvällstid Tack tjejer!!

För er som inte sett Beck så kan jag meddela att den var kanonbra men lite läskig!!!

Ska vi försöka få till en träff på torsdag då!?!?! Verkar ju vara en dag då 3 av oss iaf kan (och förhoppningsvis fler )
    Kram

• jordnöten

strular med sovtiderna här, så kan hända att vi blir lite sena dit.

Självklart går det bra att lifta.

Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2