• Minja

Hej allihopa!
    Här sitter man och funderar på livet som vanligt, tänke berätta för er alla varför jag varit och kommer att vara så tyyyysssst från och till just nu.
    Jag och sambon funderade på att skaffa hund.... men insåg att det var för dyrt såååååå det fick bli en bebis i stället med leverans efter jul

Kram till er alla...

• Minja

Minne vad tråkigt att du inte kunde komma MEN en kattdate i Norge är ju inte helt fel, hur många kissar har du nu??

• Minja

Kan inte göra så där fina gubbar som du Lovan men jag tar bord mitten datumet efter som Jc inte kan då..

Minne har sagt att hon inte kunde? antar att det gällde både den 2 och 30 sep så kvar blir Äpplet och Sanna att svara, äpplet, ja hon får väl ta den dagen som blir
    PARTYKVÄLL!!!!

Lör 2 sep Minja, Nitis, Darling, jordnöten, Solis, jC71, Lovan

Lör 30 sep Minja; Nitis, Darling, jordnöten, Solis, JC71, Lovan

Solis , japp en hundvalp blev för dyr kostar ju minst 17 tusen i första kostnad en bebis var ju gratis så att göra, man får ju jobba med svett och annat ;-D men det var ju bättre det än att slänga upp 17 tusen *asgarvar*

• Minja

sorry såg inte att äpplet hade skrivit upp sig (har fått masssor av bannor av henne)

Lör 2 sep Minja, Nitis, Darling, jordnöten, Solis, jC71, Lovan, Äpplet

SÅ den 2 september blir det osäkert på stan igen STORA stan......

• Minja

Nitis: gumman,hm vet inte hur jag skall skriva, jag har varit ensam med barn och separerat med barn , jag finns här om du vill... jobbar sista dagen i morrn och sedan är jag ledig hela 3 veckor.....

Lovan då *rodnar ju* japp jag är stor och fet alldeles riktigt

Snart.. snart endast 1!!!!! arbetsdag kvar sedan är det LEDIGT!!!

• Minja

Nitis: vad tråkigt men ibalnd är det det bästa som sker och att skiljas i "lugn" och ro är bra....
    Tänk bara på att det kan bli jobbigt även om det låter bra att bo ihop tills allt ordnar sig.. det är lång väg att vandra både ensam och tillsammans för nu skall ni hitta nya vägar.
    MEN gumman jag finns alltid här om du vill prata.

Så till dina frågor: Ni kan fortsätta att ha gemensam vårdnad om lillen, och du får både bostadsbidrag och underhåll men om du vill ha det via Fk så måste du anmäla det och J får betala det dit.(men inte förren ni på pappret bor på skilda håll)
    Ett underhåll ligger idag på 1273 om ni betämmer er för att han betalar dig direkt, sedan kan ni ju bestämma tex att han bet en mindre summa men är med vi större inköp av grejer och lägger lite extra då
    Om ni vill ha växelvisboende, börja inte med det förren han är äldre är min rek av det jag sett, annars tycker väl jag att ett boende som fast punkt är det bästa (och jag har växelvis)
    Sätt er ner och skriv ett litet avtal om hur ni vill ha det tex varannan födelsedag , m.m alltid bra att falla tillbaka på.
    Nitis det är bara att fråga på jag finns här och kanske kan svara....

• Minja

Äpplet : så du kunde inte hålla dig ifrån Fl inte ens på kärleks resan

I dag har vi varit och införskaffat en ny bil, och sålt den andra, sååå skönt att bli av med den (säljaren tog den i inbyte + pengar så att säga )

Mår illa som tusan men lever kanske även imorrn verkar det som....

• Minja

JennyL25: tyvärr kommer du att få samma svar av de flesta andra här som du fick av Darling.

Diskutionen att släppa in fler här har funnits många många gånger och det har varit stora diskutioner.

Sist det var på diskution så öppnades därför (Solis) den andra västerås tråden upp för att vi ville ha vårat ko och kalv gäng som det var.

De flesta av oss på ko tråden finns även på västerås tråden ochså men har av olika skäl inte hunnit komma och säga HEJ! än

• Minja

Skickar ett litet grattis till solen tös idag !

Allt väl i det _fina_ vädret?

Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2