Kogänget surrar vidare 2
Restaurang förslag:
# Mongoliska : Lovan, Darling
# La Tapita : Nitis, Solen, jordnöten, Darling,JC71
# Atrium: Darling, Nitis, Äpplet, Solen,Minja
# Tabazco: JC71, Äpplet, Minja
Restaurang förslag:
# Mongoliska : Lovan, Darling
# La Tapita : Nitis, Solen, jordnöten, Darling,JC71
# Atrium: Darling, Nitis, Äpplet, Solen,Minja
# Tabazco: JC71, Äpplet, Minja
Darling:Sanda badet ligger på gamla vägen till kvicksund så att säga på nyckelön, kallas kort och gott sanda.
En jätte fin strand finns kiosk och toaletter, sand även om den är lite grov men inte sten. inhängat med en badbrygga och enligt mig tycker jag den är fresch.
Kommer mycket folk dit men man brukar alltid ha någon stanns att sitta även om man kanske får sitta lite tätt
man får gå en bit från vägen + att man skall över järnvägen.. inte speciellt svårt att hitta om man åker längst nyckelövägen, tror t.o.m det är skyltat..
Choko: kramar om hååårt, lite av orden jag ibland lever efter... Visst gör det ont när knoppar briset varför skulle annars våren tveka........
det gör ont när man mister ett av de käraste man har...
oj oj oj om nu även Darling är gravid???? så då blir vi 6 st av 10 i kossa gänget.. vilka 4 är det som är kvar???
Nitis? som väntar ett tag?, Äpplet som gjort sitt!, Minne som är nöjd ??? vem har jag glömt??
Gravida:
Minja, solis, Nöten, choko, Darling, Jc
ja just det.. LOVAN glömde ju dig... nästan
ska ni 2 som är kvar sätta igång till 2008/2009 då
Minne: nej ibland så får man njuta av det man har i barnantal så att säga och 2 års trotsen går över
värre kommer dt, fråga mig som har en 8 åring som testar mig och sambon oftast och ständigt, en 5 åring som man inte kan säga nej till och annan 8 åring som försöker (det är väl han som man är glad att han försöker trotsa) och så lilleman som är hur goò som helst ena sekunden men sedan inte vill/kan/ tänker i nästa...
Darling:Pratade med Äpplet om att du nog var gravid och hon sade bara..typ det sa jag ju, du har tydligen dillat om att du var lite "låg" här i någon tråd och hon sade att du nog var gravid...
SÅ GRATTIS vad kul!! slutet på mars..
Choko när skall då du ha?
vad roligt då är det i varje fall minst ett barn varje månad om de kommer när de skall
Nöten december??
Minja januari
Solis januari
Jc februari
darling mars
Choko i april.
Nöten: jag är beräknad 6 januari så jag skall väl klara gränsen i varje fall och klara mig över 12 slaget på nyårs afton
Choko: just med clearblue får jag jätte konstiga svar .. så jag har efter det alltid testat med Preg och fått mitt positiva besked av det.
Tråkigt om det är ett tidigt MF, kanske har din urin varit väldigt utspädd och därav inte visat något klokt svar..
Håller tummarna på att allt är Ok...
Choko: vad trist med massa blod
men ändå skönt att det ordnar sig ändå, ny tag och massa skoj i träningslokalen
Även jag fick kallelse till cellprovs tagning men som sagt var det får vänta till på efter kontrollen.. hade precis blivit gravid när lappen kom.
Choko:
ja träna är bra och ibland ser man resultat *olika beroende på träning och lokal * *fniss*
Hemma efter en heldag på stan med Äpplet och Lovan. underbart men det blev längre än vad vi nog trodde.
blev i alla fall en bekini till reapris så nu skall ha badas med magen i vinter..