Inlägg från: Darling73 |Visa alla inlägg
  • Darling73

Kogänget surrar vidare 2

jag med här!!!!!!

man kan aldrig vara nere med en ballong ~ nalle puh~
  • Darling73

PARTYKVÄLL!!!!

Lör 2 sep Minja, Nitis, Darling, jordnöten, Solis, jC71

Lör 23 sep Minja,Nitis, Darling, jordnöten, Solis

Lör 30 sep Minja; Nitis ,Darling, jordnöten, Solis,JC71

skickar med denna så att den inte kommer bort....vi har väl kanske mer eller mindre bestämt den 2 sept...men men...

varit på IKEA o inhandlat en hel del grejer...bla ett litet bord m 2 stolar för 229 kr!!! tyckte dte var riktigt bra pris, speciellt om man jämför med vad annat kostar... ska måla det och göra det lite fint...det var obehandlat.... kal att pyssla med sen!!!

ha det kossorna!!

• Darling73

Mija: nej men GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!! "för dyrt med hundvalp...." attans dig va!!!!! va roligt!!!!!

3 bebbar till i vinter......säger som !alla andra" inga flera hemlisar någonstans???

Lovan: jag vill oxå göra en till tatoo!!!!! undrar om man ska ta sig råd....vill så gärna göra nå till D så att säga....en lite tribut.... men det köst ju så mychä!!!! (dalmål)
    men vaddå ULLA-BELLA!!!!?????? förklara för en blond kossa

minne: hej hej!!!!

Äpplet: JAG kan flyga till london!!!!!! inga problem... det kommer att gå bra...ta en liten styrketår på flygplatsen innan bara så...   ha det så himla UNDERBART!!!!!!!!

då kan alla den 2 september alltså!!!!!!! va roligt!!! inte minne och choko då  men vi andra....skoj skoj skoj....

• Darling73

men nitis då!!!! är det så illa eller är det "bara" ilska som rinner över!!?? egen lägenhet???
    hur som helst så tycker jga du gör alldeles rätt i som tänker tacka ja och åka endå!!!!!! och jag hoppas att du gör det oxå!!! kan vara kul, och nyttigt, att komma ifrån karln din det är ju inte meningen att han ska bestämma om ni ska någonstans eller inte.....

vill du prata av dig så vet du vart jag finns!!!!!! *kram*

• Darling73

Men va skönt endå att ni är överrens och att no går skilda vägar som vänner!!!!! starkt gjort!!!! tragiskt är det ju endå...aldrig kul att ta ett sådant beslut...och det måste ju vara 100000 gånger svårare när man har barn ihop!!???

även om du inte kommer ha dator sen så finns ju telefoner!!!!! tveka aldrig att ringa!!! även om vi inte kanske är de närmaste vänner så vill jag endå att du ska veta att jag finns!!!! så det så!!

• Darling73
    Kossa dejt i gröngräset:
    Tisdag: Solen, Nitis, jordnöten, darling
    Onsdag: Solen, Nitis, jordnöten, darling
    Torsdag: Solen, Nitis,jordnöten, darling

• Darling73

Kossa dejt i gröngräset:
    Tisdag: Solen, jordnöten, darling 13.30 - , Nitis 14-
    Onsdag: Solen, Nitis, jordnöten, darling 13.30-15.30,
    Torsdag: Solen, Nitis,jordnöten, darling13.30 - 

ändrar lite i listan....ska ju ut på middag och bio med mannen på onsdag kväll....fira att han börjar sin semester... ska se Poseidon eller hur det stavas....har ju sett orginalet och tyckte väldigt mycket om den filmen...det måste ha varit lääääänge sen, men men....

vad vill ni göra på kossa-dejten tro???? vill ni komma hit och bada i vår pool....eller vill ni ses någon annanstans där det finna möjlighet till svalka!!??  

nää, nu ska jag iväg o handla på MAXI...skoj skoj

• Darling73

nöten: ussa då!!!!! vilken reaktion på ett bett....jobbigt....

• Darling73

aha, alger i mälaren tycker vi inte om......men då säger vi torsdag här hemma då....nu är ju karln min hemma, men ni överlever väl honom skulle era vara lediga och vill komma med, så får de naturligtvis det!!!!!

torsdag ca kl 13.30 är ni såååååå välkomna hit!!!!! ser till att poolen är fylld och varm...och fri från flugor, spindlar, skalbaggar och annat skrutt som hamnar i

har isglass hemma till kidsen, vi vuxna med för den delen....

• Darling73

solen: hmm..en sån karl då men men, bra att du fick med honom till ett annat ställe iaf...så att ni fick bada menar jag!!!!!

trevligt trevligt att ni vill komma hit på torsdag...ska blåsa/pumpa upp poolen redan ikväll...så får D bada ett par dagar och så är vattnet varmt och så tills dess...och utblandat med nytt vatten förstårs... så får jag rensa ohyra på torsdag när han sover....

vi kommer väl kanske inte vara så himla fikasugna då, men jag bakar en kaka iaf...och så fixar jag dricka....så det finns lite att tugga på...och så har vi ju isglass i frysen...alltid gott i denna värme!!!

nu är vi klara emd framsidan av huset....har bara liten del kvar som jag kommer hinna klart i morgon...vart så himla snyggt om jag får säga det själv!!!!

Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2