Vi med upprepade missfall...
Tänkte att vi kan samlas i en gemensam tråd... för att stötta varandra och gå vidare... för vissta ska vi ha barn!! ![]()
Här kan vi dela rädslan och glädjen att få plus igen! Oron och alla tankar...
Tänkte att vi kan samlas i en gemensam tråd... för att stötta varandra och gå vidare... för vissta ska vi ha barn!! ![]()
Här kan vi dela rädslan och glädjen att få plus igen! Oron och alla tankar...
Jaha får man vara med här? Misstänker att jag har mf nr 4 just nu. Testade plus svaaagt i torsdags och så i lördags kom mensen. Jag testade nån dag innan BIM eftersom jag kände att jag var gravid. Skulle inte ha gjort det...... De 3 första mf kom i v 6-8 och nu detta ännu tidigare.
Det är så himla jobbigt att fortsätta försöka känner jag. Man kommer aldrig kunna glädjas riktigt. När jag väntade sonen var jag orolig hela graviditeten just eftersom jag fått mf innan.
Vi kommer inte vänta med att försöka igen utan kör på som vanligt. Tidiga mf kan ses som en vanlig men har jag hört så det är väl bara att fortsätta.........
Jag kikar in här i förebyggande syfte nu hos er, får man det. Har antagligen mf nr 2 på gång just nu. Testade pos i lördags, började blöda lite smått igårkväll... Jädra skoj liksom...
Toadette:
ledsen att du hamnat här och ledsen att du misstänker mf nr 4...
Ditt nu 4:e mf kan ju räknas som en "vanlig mens"... kroppen kommer förmodligen inte att störas av det och cykeln kommer att vara som vanligt. "risken" med att testa tidigt, innan v5 är ju att ca 50% av alla grav innan v5 slutar i mf... ungefär...
Har du gått på utredning för dina 3 mf? Känns som att de ligger i ungefär samma vecko-period så ja... men ser ju ett mönster...
Mina mf (2 av dem) slutade båda i v8, nu medicinerar jag mig själv med barnalbyl, ca 75 mg/dag... för att öka blodgenomflödet och förhindra eventuella antikroppar som kan stöta bort en ev grav.. Inget att rekommendera att göra om man inte pratat med läkare el har kunskap själv först... Men nog värt att ta upp med sin gynläkare kanske??
Thezz: nääää sluta, säg inte så
blöder du mkt?? vissa blöder ju runt tiden för mens??
Hannnnahgumman: Nej det blöder inte mkt och nej jag har inte ont, men det hade jag inte förra gången heller... Jag förebereder mig iallafall, varför gå bra den här gången, varför gå bra för mig överhuvdtaget?
Igår kväll var det lite blod i trosorna som jag inte märkt av (jag som tyckt det känns som mensen kommmit i flera dgr), kommer mera när jag torkar mig och även nu i morse när jag var på toa...
Hannnnah: Ja, vi har semester fortfarande, börjar inte jobba förrns på tisdag. Kanske var it bättre o jobbat så man slipper tänka så mkt, och inte vet jag hur jag ska kläcka de här för karln heller. Då vi var så nöjda o glad i går över att allt såg så bra ut och jag äntligen fått han att bläddra febrilt i barnvagnskataloger (ironiskt eller )
Jo det gör det nog, ville bara vara positiv... positivt tänkande you know.