Vaxa pullan själv hemma, vad tänka på?
Står det inte på deras förpackningar att de inte skall användas till att vaxa kring könsorganen?
Står det inte på deras förpackningar att de inte skall användas till att vaxa kring könsorganen?
Jag läste i en liknande tråd för ett tag sedan att man kunde duscha varmt över musen så porerna öppnar sig och området blir bedövat. Sedan torkar man helt tort och strör på tunt med babypuder. Jag använde mjöl i brist på annat. Då fastnar inte vaxet i huden utan bara på hårstråna. Jag tyckte det gick bättre när jag testade dessa råd än tidigare. Jag brukar också ta hjälp av maken eftersom jag inte klarar av att dra själv. Första gången vi gjorde det grät han för han tyckte det var hemskt att göra mig illa, men nu går det bättre.
Salemi: Jag vaxade för ett tag sedan och nu har det börjat växa ut en del och jag tänkte testa om det gör lika ont nu när det kanske bara är en fjärdedel så många strån. Just nu sitter jag här vid datorn och samlar mod, måste nämligen göra själv för maken är på semester. Återkommer med ajaj-faktorn om en stund (förhoppningsvis ).
brasilianskt vax vart köper man det och vad kostar det? hur länge är man fin?