Ensamstående Mammor
Hejsan
tänkte starta en tråd för oss ensamstående mammor...tror vi är några stycke, kan ju vara skönt att prata av sig.
själv blev jag ensamstående för ca 2 veckor sedan och jag har en son på snart 10 månader.
Hejsan
tänkte starta en tråd för oss ensamstående mammor...tror vi är några stycke, kan ju vara skönt att prata av sig.
själv blev jag ensamstående för ca 2 veckor sedan och jag har en son på snart 10 månader.
hej allihopa...
min stack för att han tröttnade på MITT beteende...och då gnällde jag massa över att jag fick sköta allt själv....man blir ju less tillslut när de bara är data som gäller...till och med när han ska umgås med sonen har han den där jävla bärbara datorn med sig,,,,så jag tröttnade helst enkelt och sa ifrån en gång för mycket...
hur gör ni med vårdnad och grejer då
jag har inte ensam vårdnad..men jag önskar att jag hade....han kan inte ta hand om sonen för han vet ingenting och han kräver att han ska ha honom varannan vecka
tråkigt att de ska bli så här!
mitt barn far han en dotter åxå som han kämpat om i rätten hur många ggr som helst. hab verkar tycka om att ha barn på anbdra ställen istället för att få vårat förhållande att hålla. var bara jag som slet med allt i hemmet...och slet för att få uppskattning och visa uppskattning...men aldrig dög de...så jag tröttnade för länge sedan...funderade länge på att lämna honom men "vpgade! aldrig....så nu hann han före...
allt är skit jobbigt...jag har bra dagar och dåliga dagar...
nu ska vi dela bohaget...eller jag får ta de jag ägde innan....han ska ha våran bil som jag betalat mest i---han ska ha alla möbler.-..bara för att han menar på att han betalat min del av räkningarna....så jag sitter hemma hos mina föräldrar med ingenting...ett pytte litet rum och bor i en kappsäck...inga lägenheter lediga....allt är skit....han ringer och kräver att han ska ha sonen över en helg och jag får så ont i magen för han vet ingenting om sitt barn...han har aldrig brytt sig...så jag har iaf ringt familjerätten och hört mig för...där sa de att sonen är för liten än för att hålla på så...hans far får nöjja sig med en dag i taget...sen kanske sova över en natt osv....ni ska inte tro att jag vill hindra honom...bara de att han ska förstå att detta ska ske under sonens förutsättningar och inget annat.....
ihateyourface
jo visst är de så....men jag har ingen tala och har aldrog haft....har iaf hämtat mina saker idag och min pappa och han började bråka...min pappa tröttnade på att höra honom hacka på mig så han sa ifrån...de var nästan så de slogs...och vet ni vem som får skit för de-.---JAG...
så jävla jobbigt,,,
jennythe
jag börjar åxå trivas även fast man känner sig väldigt ensam...förut så fanns de ju nån dom alltid kom hem..men de gör de inte nu
chickie:
jag är åxå uppvuxen i grycksbo....
smaragden: annars aknske vi kan annordna ett