Ensamstående Mammor
smaragden: gjorde mig medlem igår på makalösa.org
smaragden: gjorde mig medlem igår på makalösa.org
jennythe
syftet med att skapa denn tråd var att vi ska få ur oss all skit som vi har inom oss...sen diskutera alla problme kanske...
sen kanske vi är så tokiga efter ett tag att vi komemr på ett gemensamt resm¨l och träffas...vad vet jag...
människor i samma situation ska hålla ihop
chikie: var in och snokade på din sida om jag känndeigen dig...men tyvärr inte...
chikie: hmm...ja men då undrar jag om inte vi träffats en gång iaf---lekte med malin ibland när ja var liten..men jag viste inte att de hade en stra syster..
Skriver av mig jag med...Rasmus nyss blivna 10 månader
Måltider: Rasmus äter när han är hungrig jag matar honom...ibland äter jag själv, rasmus är jätte duktig på att mata sig själv men de blir kladd överallt men de får de gärna bli.
Fritid: har ingen fritid över huvudtaget: på kvällarna kanske och då sitter jag vid datorn eller slappar i tv soffan
Tillrättavisningar: Säger AJJABAJJA och rasmus bara skrattar åt mig hehe
Pappan: Finns mycket o skriva...bäst att inte säga något alls!
Att va singel: jag har skaffat mig en nät flirt---men frgan är ju om jag vågar lita på nån igen....han är iofs hur gullig som helst och ringer ofta och vi har kul ihop över telefonen...han hjälper mig och stöttar mig vad gäller de här med rasmus och hans pappa...han har själv en son som han träffar bara ibland....synd att han bor 45 mil ifrån. är sugen på att träffa honom och känner mig pirrig....men törs jag lita på nån igen?
kan nån ge mig en bra anledning varför den andra parten drar in barnen i ens bråk som inte har med barnet att göra?
gullis99
jag känne rigen mig fast jag bara varit ensamstående 1.5 månader...har nopg varit ganksa ensamstående hela tiden..fast jag har haft nån att bo ihop med
fy fan de här tar knäcken på mig snart....hor och beskyllninfar och en evigväntan på familjerätten och allt! *suck*
så är rasmus inne i en fruktansvärd separationsångest period
gullis99
nej jag vale inte...han kastade ut oss för han trättnade på mitt tjat om att han får lov att hjlpa till och inte sitta vod datorn DYGNET RUBT
Anna h84 // Varberg // (Elise 17 månader)
LinaP // Malmö // (Tilda, 10,5 månader)
esraek // Grycksbo/falun// (rasmus snart 11 månader)
Anna h84 // Varberg // (Elise 17 månader)
LinaP // Malmö // (Tilda, 10,5 månader)
esrael // Grycksbo/falun// (rasmus snart 11 månader)
så nu blev de rätt